3 نوشیدنی سبز برای روزهای گرم تابستان

به گزارش صنایع 90، مقاله های مرتبط:

نوشیدنی های سبز سرشار از ویتامین اند. بیشتر میوه ها و سبزی های سرشار از ویتامین A و C هستند، اما اندازه ویتامین دریافتی از نوشیدنی ها به نوع و اندازه میوه و سبزیجات استفاده شده در آن ها بستگی دارد .

3 نوشیدنی سبز برای روزهای گرم تابستان

بیشتر افراد میوه دوست دارند اما با سبزیجات میانه خوبی ندارند. یکی از برترین راه ها برای مصرف سبزیجات استفاده از آن ها در نوشیدنی ها و اسموتی هاست . به این شکل حتی طعم آن ها را هم حس نمی کنید .

موخیتو

موخیتو (تلفظ انگلیسی: موهیتو) نوعی نوشیدنی اسپانیایی است و از ترکیب لیمو، شکر، نعناع، یخ و آب گازدار تهیه می گردد.

موادلازم

آب لیمو: 4عدد (1/3 پیمانه)؛ پوست لیمو: 2 عدد؛ آب شکر: 1/4 پیمانه؛ برگ نعناع: 1/4 پیمانه؛ آب گازدار: 1/2 پیمانه؛ یخ: 5 حبه

برای تزئین: برگ نعناع، برش های لیمو

وسایل مورد احتیاج: یک دستگاه مخلوط کن پرقدرت

طرز تهیه

همه مواد را در مخلوط کن بریزید و دستگاه را روشن کنید. بعد از این که ترکیبی یک دست به دست آمد کمی بچشید؛ اگر احتیاج بود می توانید اندازه بیشتری شیرین نماینده، لیمو یا نعناع اضافه کنید.

موخیتو را برای 2 ساعت در ظرف دربسته در فریزر قرار دهید و قبل از استفاده، حتماً آن را با قاشق هم بزنید.

نکته اصلی برای خوش طعم شدن این نوشیدنی شیرین نماینده است. می توانید از هر مایع شیرینی که دوست دارید بهره ببرید و طعم موردعلاقه خودتان را خلق کنید.

نوشیدنی سبز زنجبیلی

موز یخ زده یکی از مواد اصلی این نوشیدنی است. سعی کنید همواره اندازهی موز یخ زده در یخچال داشته باشید، راز خوشمزگی بیشتر اسموتی ها در همین میوه زرد خوشمزه است. در واقع، معجزه می نماید. پوست موز را بگیرید، قطعه قطعه کنید و فریز کنید.

طعمی که پرتقال به این اسموتی می دهد بی نظیر است اما کمی هم پوست لیمو، چند برش سیب و کمی شیر برای رقیق شدن اسموتی، هر یک به خوش طعم تر شدن آن یاری می نماید.

و اما زنجبیل. خیلی ها عاشق و عطر و طعم تند آن هستند. برای این اسموتی تکه های بسیار کوچک زنجبیل، خیار و برش هایی از لیمو را باید در یک ظرف آب به مدت یک روز نگه دارید. ترکیب زنجبیل و مرکبات عالی از آب در می آید و بسیار هم شاداب نماینده است.

و در آخر کمی هم اسفناج لازم داریم. نگران نباشید؛ مقدار اسفناج آن قدری نیست که اسموتی طعم سالاد بگیرد و شاید اصلاً متوجه طعم آن نشوید. اما ترکیبش با مواد بالا خوشمزه و البته انرژی زاست.

مواد لازم

موز یخ زده: 1 عدد؛ سیب: 1/2، پرتقال پوست کنده: 1 عدد؛ آب لیمو: 1 عدد؛ اسفناج: 1/2 پیمانه؛ زنجبیل: 1 قاشق غذاخوری (برش های کوچک)؛ شیر: 1/2 پیمانه

طرز تهیه:

خیلی راحت و ساده، تمام مواد را در مخلوط کن بریزید و دستگاه را به مدت 2 دقیقه روشن کنید. نوش جان.

نکته:

برای تهیه این اسموتی باید دستگاه مخلوط کن پرقدرتی داشته باشید.

به جای موز می توانید از بستنی وانیلی بهره ببرید.

کاسه اسموتی سبز

کاسه های اسموتی بیشتر شبیه یک وعده غذایی کامل می مانند؛ درست برعکس اسموتی های رقیق لیوانی که شما را گرسنه تر هم می نمایند.

تهیه این اسموتی دو بخش دارد:

بخش اول: این اسموتی از 5 ماده اصلی تهیه می گردد. اسفناج و چند عدد میوه یخ زده (فقط یخ زده). نکته اصلی برای داشتن یک اسموتی کاملاً غلیظ، استفاده از میوه های یخ زده است. اینجا از موز و آناناس استفاده کردیم. موز یخ زده برترین میوه برای درست کردن اسموتی سبز است و طعم اسفناج را از پنهان می نماید. اگر هوادار موز نیستید، می توانید به جای موز از انبه هم بهره ببرید. و اما آخرین ماده آب نارگیل است که طعم بی نظیری به این اسموتی می بخشد.

بخش دوم: رویه اسموتی. در این قسمت از هر چیزی که در یخچال، کمد یا حتی در کیف و جیب لباس تان دارید می توانید بهره ببرید و یک اسموتی ویژه خلق کنید. برای مثال می توانید از برش های موز، تخم شربتی، گیلاس، جوپرک، انواع مغزها و خیلی چیزهای دیگر که دردسترس دارید بهره ببرید.

ویژگی ها: این اسموتی راحت درست می گردد، سالم است و شما را کاملاً سیر می نماید.

مواد لازم

اسفناج: 1 پیمانه؛ موز یخ زده: 1 عدد؛ آناناس یخ زده: 1/2 پیمانه؛ بستنی وانیلی: 1/2 پیمانه؛ آب نارگیل: 1/2 پیمانه

طرز تهیه

تمام مواد را به ترتیب فهرست در مخلوط کن بریزید. به مدت 2 دقیقه دستگاه را روشن کنید.

اسموتی را درون کاسه ای بریزید و مواد رویه را به آن اضافه کنید.

پیشنهاد می کنیم حتماً این اسموتی ها را درست کنید و از مهمانان خود با یک لیوان نوشیدنی خنک، خوش رنگ و خوش طعم پذیرایی کنید.

منتظر تصاویر زیبای شما در اینستاگرام هستیم. هشتگ کجافود# رافراموش نکنید.

منبع: کجارو / sallysbakingaddiction.com
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1974

به "3 نوشیدنی سبز برای روزهای گرم تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 نوشیدنی سبز برای روزهای گرم تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید