روسیه، آمریکا را به توقف روس هراسی و مبارزه با کووید-19 فراخواند

به گزارش صنایع 90، در واکنش به فشار اخیر بعضی سناتورهای آمریکا برای اعمال تحریم های جدید علیه روسیه، سفارت روسیه در ایالات متحده از سیاستمداران آمریکا خواست که گسترش روس هراسی را متوقف نمایند و بر یک چالش مشترک متمرکز شوند: بیماری همه گیر کروناویروس (کووید-19).

روسیه، آمریکا را به توقف روس هراسی و مبارزه با کووید-19 فراخواند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در روزهای گذشته پنج سناتور آمریکایی در نامه ای به اتحادیه اروپا خواستند تا فشار تحریم ها علیه روسیه تشدید گردد؛ پس از آنکه مجری سی ان ان در گزارشی تحقیقی سازمان های مرتبط با روسیه را به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آینده ایالات متحده به وسیله به اصطلاح کارخانه های ادعایی ترول در غنا و نیجریه متهم کرد.

سفارت روسیه در پیامی در صفحه فیس بوک خود نوشت: شماری از سیاستمداران واشنگتن از هیچ کاری برای تشدید تنش در روابط بین کشوری روسیه و آمریکا دریغ نمی نمایند. آن ها با حملات خود به روسیه و مردم ما، تنها منافع خودخواهانه خود را در آستانه انتخابات بعدی دنبال می نمایند. ما کوشش آن ها برای کشاندن کشورهای اتحادیه اروپا به سمت یک شیادی دیگر را غیرقابل قبول می دانیم.

این هیات دیپلماتیک کوشش های سیاستمداران آمریکایی برای تحریک روس هراسی را بدبینانه خواند.

سفارت روسیه تاکید نمود: ما از سیاستمداران آمریکا می خواهیم تا عقل سلیم را به کار گیرند و به نیروهایی در راه مبارزه با سیاه بختی مشترک -بیماری همه گیر کروناویروس- ملحق شوند. اختلاف پراکنی، وحشت و بیگانه هراسی به معنای یاری به شیوع این بیماری است.

ماه فوریه دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به طور قاطع تمام اتهامات ایالات متحده آمریکا مبنی بر اینکه مسکو در امور داخلی واشنگتن دخالت می نماید، از جمله در کمپین ریاست جمهوری 2020، قاطعانه رد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 872

به "روسیه، آمریکا را به توقف روس هراسی و مبارزه با کووید-19 فراخواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه، آمریکا را به توقف روس هراسی و مبارزه با کووید-19 فراخواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید