دبیر: پول نداریم و قصد داریم تیم سوم را به بازی های آسیایی بفرستیم

به گزارش صنایع 90، تهران (پانا) - رییس فدراسیون کشتی در اعتراض به مسائل مالی فدراسیون کشتی گفت پول نداریم و قصد داریم تیم سوم را به بازی های آسیایی بفرستیم.

دبیر: پول نداریم و قصد داریم تیم سوم را به بازی های آسیایی بفرستیم

به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا دبیر در پایان مجمع کمیته المپیک در جمع خبرنگاران گفت: من از بازی های آسیایی شروع می کنم. طوری تربیت شدم که آخرتم را بخاطر دنیای کسی نفروشم. امیدوارم همه نیز همینطور باشند.حرف هایی که در مجمع زدم که خدا خوشش بیاید. اگر کشتی من در 25 سالگی تمام شد بخاطر این بود که مرا به زور با کتف خراب به بازی های آسیایی بردند. من در 25 سالگی پیشکسوت شدم و فرق من با روسای دیگر این است که درد این ورزش را کشیده ام.

وی اضافه کرد: با کشتی گیران صحبت کردم. 99 درصد می خواهند به مسابقات جهانی بفرایند نه بازی های آسیایی.اگر حرفی زدم چون دوست داشتم اعضای هیات اجرایی کمیته المپیک عوض شود، این افراد زمانی انتخاب شدند که رییس فدراسیون بودند و حالا که نیستند باید جای خود را به روسای دیگر بدهند.

دبیر گفت: دو دو تا 4 تا کنید. در بودجه 35 میلیاردی کمیته در سال 96، بودجه کشتی 7 میلیارد بوده که می شود یک هفتم اما امروز گفتند بودجه کمیته 216 میلیارد است اما با کشتی 8 میلیارد تفاهم نامه امضا کردند که یک سی پنجم می شود. بعد چطور توقع دارند کشتی نتیجه بگیرد؟ آیا حق کشتی که در المپیک بار اصلی را بر دوش می کشد حقش این است؟ تمام حرف من این است.

وی در پاسخ به این سوال که گفته شد زمانیکه نایب رییس کمیته المپیک بودید اجازه نمی دادید به فدراسیون رسول خادم بودجه بدهند گفت؟ من دی سال 96 بیرون آمدم و کاندیدا هم نشدم. بودجه کشتی 5 میلیارد در سال 96 بود اما سال 97 که دوستان بودند بودجه کشتی را 2 میلیارد کردند و اسناد آن هم موجود است. غیر واقع حرف زدند. چطور دوره ای که آقای خادم بود بودجه کشتی یک هفتم بودجه کمیته بود و الان یک سی و پنجم شده است؟ بعد به من بی سواد گفتند. مهم این است برای خدا حرف بزنیم.

رییس فدراسیون کشتی اضافه کرد: وقتی المپیک تمام شد صالحی امیری من را بغل کرد و گفت من دیر فهمیدم حق کشتی بیشتر از این هاست . من مثل بعضی نیستم هر کسی وزیر شود با او ببندم.

وی درباره تشنج در جلسه امروز گفت: این ها بحث کارشناسی است مثلا اگر آقای تیشه گران اعتراض کرد گفتم فدراسیونت اصلا عضو مجمع نیست.

دبیر در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در اعتراض به موارد مطرح شده و بودجه ناکافی قصد دارد تیم دوم خود را به بازیهای آسیایی بفرستد گفت: سوال بسیار خوبی مطرح کردید. با این بودجه تیم سوم را به بازی های آسیایی می فرستیم و نفرات اصلی به مسابقات جهانی می فرایند. بازیهای آسیایی اولویت ما نیست چرا که پول نداریم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2094

به "دبیر: پول نداریم و قصد داریم تیم سوم را به بازی های آسیایی بفرستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر: پول نداریم و قصد داریم تیم سوم را به بازی های آسیایی بفرستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید