جهانگیری: قطعا شاهد برطرف تحریم ها خواهیم بود

به گزارش صنایع 90، خبرنگاران : معاون اول رئیس جمهور گفت: سیستان و بلوچستان قطب همبستگی ملی و مذهبی در کشور محسوب می گردد.

جهانگیری: قطعا شاهد برطرف تحریم ها خواهیم بود

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، اسحاق جهانگیری امشب در نشست هم اندیشی با جمعی از خیران، فعالان مالی که در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار گردید گفت: کشور به لحاظ تحریم های ظالمانه آمریکا و بیماری کرونا در شرایط خاصی به سر می برد.

معاون اول رئیس جمهور با بیان این که اکنون ماه های پایانی دولت است ادامه داد: به زودی دولت جدید پای کار خواهد آمد و مردم در زمان انتخابات قطعاً به وظایف خود به درستی عمل خواهند کرد.

وی بیان کرد: موضوع تحریم ها برای دولت بسیار مهم است چرا که زندگی مردم را به شدت تحت تاثیر قرار داده و این بار آمریکایی ها نیز به صراحت اعلام کردند که جنگ مالی علیه ایران آغاز نموده اند.

جهانگیری اظهار داشت: آمریکایی ها تصور می کردند آنقدر دامنه این جنگ مالی وسیع و مخرب است که ملت ایران جشن چهل سالگی انقلاب را نخواهند گرفت، آنها متصور بودند که در آستانه چهل سالگی جشن انقلاب به ایران خواهند آمد و در اینجا جشن نابودی ایران را خواهند گرفت.

وی توضیح داد: اکنون به نقطه ای رسیده ایم که روی پای خود ایستاده ایم و کشورمان مانند همواره سربلند است و دشمن در رسیدن به اهدافش ناکام مانده چرا که مردم ایران با صبوری در برابر تحریم ها چهره ای از خود نشان دادند که در جهان بی سابقه است.

معاون اول رئیس جمهور گفت: به اعتقاد بنده مقامات جدید آمریکا مجبور هستند سر تعظیم مقابل ملت ایران فرود آورند از گذشته ابراز پشیمانی نمایند و به معاهده های بین المللی برگردند و قطعا ما با سربلندی شاهد برطرف تحریم ها خواهیم بود.

جهانگیری در خصوص ویروس عالم گیر و ناشناخته کرونا نیز گفت: کادر پزشکی کشور در بحث کرونا بسیار خوب درخشیده و همراهی مردم نیز نتیجه آن تا به امروز مثبت گزارش شده و قطعاً اگر با همین فرایند پیش برویم اوضاع رو به مثبت شدن خواهد رفت.

وی ادامه داد: ویروس کرونا سبب شده تا آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه های کشور تعطیل گردد و بیش از 13 میلیون دانش آموز در کشور به وسیله فضای مجازی و برنامه شاد به تحصیل بپردازند.

جهانگیری سیستان و بلوچستان را قطب همبستگی ملی و مذهبی کشور خطاب کرد و اضافه نمود: این استان ظرفیت های مالی فراوانی نیز دارد که می تواند در آینده چشم اندازهای توسعه ای فراوانی را برای کشور به ارمغان آورد.

معاون اول رئیس جمهور به طرح 46 هزار هکتاری آبیاری با لوله به دشت سیستان اشاره نمود و توضیح داد: تا به امروز 3 هزار و 700 میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1453

به "جهانگیری: قطعا شاهد برطرف تحریم ها خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانگیری: قطعا شاهد برطرف تحریم ها خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید