گردشگری دوباره بازخواهد گشت، راهکار در دستان ماست

به گزارش صنایع 90، دبیر کل سازمان جهانی گردشگری گفت: در مواجهه با کووید 19، بر اهمیت رفتارهای مسئولانه و همکاری های بین المللی تأکید می کنیم، این یک چالش همگانی است و همه ما بخشی از راهکار هستیم.

گردشگری دوباره بازخواهد گشت، راهکار در دستان ماست

به گزارش خبرنگاران، در متن پیغام زوراب پولولیکاشویلی دبیرکل سازمان جهانی گردشگری آمده است:

دوستان عزیز، همه گیری جهانی ویروس کرونا چالشی است که باید همگی در کنار هم با آن روبرو شویم. ویروس نه مرز می شناسد و نه برای کسی تبعیض قائل می گردد. همه ما به یک اندازه در برابر آن آسیب پذیریم. در این شرایط مسئولیت پذیری اهمیت بالایی دارد، واکنش ما باید توأم با آرامش، پایدار و جمعی باشد.

حالا زمان مهربانی و درک متقابل و همچنین زمان همکاری و همبستگی بین المللی فرارسیده است. این ها ارزش هایی هستند که هسته اصلی گردشگری را تشکیل می دهند، به این دلیل گردشگری بازهم به یاری مردم و جوامع خواهد شتافت تا از این مشکل عبور نمایند.

اگر سفر می کنید، ایمن و مسئولانه سفر کنید. از انجام هر کاری برای محافظت از خود و دیگران دریغ نکنید. راه چاره در دستان ماست. تنها با رعایت مسئولیتمان به عنوان یک جامعه جهانی، به عنوان یک نهاد و به عنوان یک فرد در جامعه است که می توانیم اثر این همه گیری جهانی بر روی زندگی مان را محدود کنیم. گردشگری دوباره بازخواهد گشت؛ ما قبلاً هم بر فاجعه های این چنینی پیروز شده ایم، و دوباره هم پیروز خواهیم شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 873

به "گردشگری دوباره بازخواهد گشت، راهکار در دستان ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری دوباره بازخواهد گشت، راهکار در دستان ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید