برترین رستوران ها برای صرف صبحانه در تفلیس کجاست؟

به گزارش صنایع 90، عادت صرف صبحانه در بین مردمان کشور گرجستان کمی با ایرانی ها تفاوت داشته و اگر قصد سفر به این کشور را دارید بهتر است بدانید که گرجی ها معمولاً عادت به صرف صبحانه ها بسیار ساده مانند یک نوشیدنی را دارند و بر خلاف ایرانی ها که به وعده صبحانه اهمیت بسیاری می دهند، گرجی ها این وعده را بسیار ساده صرف می نمایند. بنابراین، نکته ای که قبل از سفر خود به کشور گرجستان و شهر تفلیس باید در نظر داشته باشید، این است که برای پیدا کردن یک منوی عالی صبحانه در تفلیس بهتر است با بعضی از رستوران ها و کافی شاپ های این شهر آشنایی داشته باشید تا بتوانید از صبحانه های لذیذ و خوشمزه ای که در آن ها سرو می گردد لذت ببرید.

برترین رستوران ها برای صرف صبحانه در تفلیس کجاست؟

لذت تجربه یک وعده عالی و به یاد ماندنی صبحانه در تفلیس

بیشتر گرجی ها صبح خود را با نوشیدنی های کافئین دار مثل قهوه و چای شروع می نمایند و در بعضی مواقع در کنار این نوشیدنی ها از صبحانه هایی مانند یک تکه نان به همراه کره یا تخم مرغ استفاده می نمایند. از همین رو می توان گفت که آداب و رسوم خوردن صبحانه های کامل در بسیاری از مردمان این کشور دیده نمی گردد. اما صبحانه در تفلیس می تواند در بعضی مواقع تفاوت هایی داشته باشد، چرا که رستوران هایی در این شهر وجود دارند که خدمات کاملی را به مشتریان و مهمانان خود ارائه می دهند. در ادامه این راهنما قصد داریم تا با چند مورد از رستوران های تفلیس که صبحانه های خوبی را ارائه می دهند آشنا شویم تا بتوانید در سفر خود به این شهر نهایت لذت را ببرید. اگر علاقه مند به کسب اطلاع در خصوص رستوران های متنوع برای صبحانه در تفلیس هستید، در ادامه همراه خبرنگاران باشید.

1. کافی شاپ Entree تفلیس

Entree نام یکی از کافی شاپ های شناخته شده این کشور می باشد که در واقع یک نوع نانوایی هم به شمار میرود و بسیاری از افرادی که صبح زود برای صرف صبحانه در تفلیس در پی یک فضای مناسب هستند، به این کافی شاپ مراجعه می نمایند. منوی این کافی شاپ از قیمت های ارزان ای تشکیل شده است و از همین رو می توانید یک صبحانه کامل و بعلاوه غذاهای متنوع و لذیذ را در این کافی شاپ محبوب صرف نمایید. یک فنجان قهوه یا چای در کنار انواع کیک و پای، می تواند تجربه ای به یاد ماندنی را برای شما در شهر تفلیس رقم بزند.

2. کافی شاپ Coffeesta تفلیس

کافی شاپ کافیستا یکی دیگر از کافی شاپ های شناخته شده در شهر تفلیس به شمار می رود که دارای شعبات بسیاری در کشور گرجستان می باشد. کافه کافیستا به خصوص برای افرادی که قصد دارند صبحانه خود را در صبح زود میل نمایند، یک انتخاب عالی به شمار می آید. در این کافه می توانید با هزینه های ارزان نوشیدنی هایی مانند قهوه و چایی را به همراه کیک و کروسان سفارش دهید.

3. کافی شاپ Coffee Lab

اگر در شهر تفلیس در پی یک فنجان قهوه دل نشین و اصیل بودید، بدون شک کافی شاپ Lab می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما به حساب بیاید. از آنجا که بسیاری از گرجی ها قهوه را برای صبحانه در تفلیس ترجیح می دهند، می توانید در سفر خود به این شهر با صرف قهوه های اصیل در این کافی شاپ در کنار انواع پودینگ، فرنی، سالاد میوه، گرانولا، انواع نوشیدنی های گرم و سرد و انواع وافل بلژیکی متنوع، روز خود را مانند گرجی ها شروع نمایید. در نظر داشته باشید که برای صرف صبحانه در این کافی شاپ باید در بین ساعت های 9 الی 11 صبح به این کافی شاپ مراجعه کنید. کافه Lab تفلیس در خیابان کازبکی واقع شده است.

4. کافی شاپ فابریکا (Fabrika)

کافه فابریکا تفلیس یکی دیگر از کافه های شناخته شده در این شهر است که در این فهرست به معرفی آن خواهیم پرداخت، این کافی شاپ یک مکان بازمانده از دوران شوروی سابق است که قبلاً به عنوان کارخانه دوخت پارچه از آن استفاده می شده است و امروزه به یک ساختمان چند منظوره با قابلیت های متنوع تبدیل شده است. طراحی و دیزاین داخلی کافه فابریکا تقریباً ساده بوده و برای میز و جایگاه ها نیز از المان های ساده استفاده شده است و این مکان دارای کارکنان و سرویس دهی بسیار خوبی می باشد و بعلاوه از نظر منوی کامل صبحانه در بین گردشگران و گردشگر ها شناخته شده است.

به علاوه همه ویژگی های رضایت بخش کافی شاپ فابریکا، این کافی شاپ از منوی غذایی ارزان ای تشکیل شده است و در آن می توانید از صرف انواع غذاها، سالادها، میوه ها، کیک، پای، غذا و ماست محلی و انواع مربا و نوشیدنی لذت ببرید و بعلاوه املت های این کافه نیز از جمله غذاهایی است که در این کافه سرو می گردد و ارزش امتحان کردن را دارد.

5. کافی شاپ Rooms Hotel Tbilisi

یکی دیگر از مکان هایی که انتخاب خوبی برای تجربه صبحانه در تفلیس به شمار می آید، کافی شاپ رومز هتل تفلیس می باشد. این کافی شاپ پاتوق بسیاری از افراد گرجی بوده و بعلاوه در بین بیشتر گردشگر ها و گردشگران شناخته شده می باشد. کافی شاپ رومز هتل تفلیس همواره در آخر هفته شلوغ و پر جنب و جوش است و برای صرف یک صبحانه عالی و کامل می توانید کاملاً به صبحانه های این کافی شاپ اعتماد کنید و در نهایت از آن لذت ببرید. صبحانه در تفلیس زمانی که در کافی شاپ رومز هتل تفلیس صرف گردد می تواند به یاد ماندنی تر باشد، چرا که این کافی شاپ دارای دیزاینی دیدنی می باشد. بعلاوه کافی شاپ رومز هتل تفلیس از ساعت 11 صبح الی 5 بعد از ظهر به مهمانان و گردشگران خدمات رسانی می نماید.

6. کافی شاپ و رستوران بربرستان (Barbarestan)

کافی شاپ و رستوران بربرستان یک کافه رستوران با منوی صبحانه و غذاهای متنوع می باشد که به لطف کیفیت بالای آن همواره باید قبل از مراجعه به این کافه از قبل جایگاه خود را رزرو نموده باشید. کافه رستوران بربرستان دارای داستان ها و افسانه هایی نیز می باشد که یکی از مهم ترین آن ها داستان سرآشپزی در قرن 19 میلادی است که به همراه خانواده و 10 فرزند خود دستور غذاهای قدیمی و اصیل را به مهمانان ارائه می نموده است.

7. نانوایی و کافی شاپ Brot Meister تفلیس

یک نانوایی خوب در شهر تفلیس نیز می تواند به عنوان مکانی عالی برای صرف صبحانه در نظر گرفته گردد که برترین آن ها نانوایی و کافی شاپ برومیستر تفلیس می باشد. در این کافی شاپ و نانوایی، نان ها به سبک اتریشی پخته می شوند و در یک فضای بسیار دنج و تماشایی به مهمانان ارائه می شوند. بعلاوه در نظر داشته باشید که این رستوران دارای منوی غذایی می باشد و برای صبحانه می توانید از غذاهایی مانند نان تست، املت، ساندویچ مرغ و یا ماهی سالمون تازه لذت ببرید.

8. کافی شاپ روستاولی (Cafe Rustaveli)

اگرچه کافی شاپ روستاوی آخرین کافی شاپ این فهرست به شمار می رود اما با این حال یک کافی شاپ منحصر به فرد است که می توانید تجربه صبحانه در تفلیس خود را در آن به ثمر برسانید. این کافی شاپ از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی میدان آزادی تفلیس واقع شده است و از ساعت 7 صبح اقدام به سرو صبحانه برای مهمانان خود می نماید. افراد گیاهخوار و علاقه مندان به صبحانه ها و غذاهای گیاهی نیز می توانند به راحتی وعده های مورد نظر خود را از بین غذاهای ارائه شده در منوی این کافی شاپ پیدا نمایند. بعلاوه انواع مختلفی صبحانه در این کافی شاپ سرو می گردد و شما می توانید از ترکیب فرهنگ های غذاهای آسیایی، اروپایی و بعلاوه گرجی، در این رستوران لذت ببرید.

  • برترین رستوران های تفلیس برای صرف صبحانه کدم اند؟

بعضی از برترین کافه های شهر تفلیس عبارت اند از :

  1. کافی شاپ Coffeesta تفلیس
  2. کافی شاپ Coffee Lab
  3. کافی شاپ فابریکا (Fabrika)
  4. کافی شاپ Rooms Hotel Tbilisi
  5. کافی شاپ و رستوران بربرستان (Barbarestan)
  6. نانوایی و کافی شاپ Brot Meister تفلیس
  7. کافی شاپ روستاولی (Cafe Rustaveli)
  • برای صرف قهوه خوب در تفلیس به کجا برویم؟

اگر در شهر تفلیس در پی یک فنجان قهوه دل نشین و اصیل بودید، بدون شک کافی شاپ Lab می تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما به حساب بیاید. از آنجا که بسیاری از گرجی ها قهوه را برای صبحانه در تفلیس ترجیح می دهند، می توانید در سفر خود به این شهر با صرف قهوه های اصیل در این کافی شاپ در کنار انواع پودینگ، فرنی، سالاد میوه، گرانولا، انواع نوشیدنی های گرم و سرد و انواع وافل بلژیکی متنوع، روز خود را مانند گرجی ها شروع نمایید.

  • محبوب ترین کافه های تفلیس برای صرف صبحانه و غذا کدم اند؟

یکی از مکان هایی که انتخاب خوبی برای تجربه صبحانه در تفلیس به شمار می آید، کافی شاپ رومز هتل تفلیس می باشد. این کافی شاپ پاتوق بسیاری از افراد گرجی بوده و بعلاوه در بین بیشتر گردشگر ها و گردشگران شناخته شده می باشد. از طرفی، یک نانوایی خوب در شهر تفلیس نیز می تواند به عنوان مکانی برای صرف صبحانه در نظر گرفته گردد که برترین آن ها نانوایی و کافی شاپ برومیستر تفلیس می باشد. بعلاوه، کافه کافیستا یکی دیگر از کافی شاپ های شناخته شده در شهر تفلیس به شمار می رود که دارای شعبات بسیاری در کشور گرجستان می باشد.

نتیجه گیری

در این راهنما با بعضی از محبوب ترین و شناخته شده ترین کافه های تفلیس آشنا شدیم، این کافه ها اغلب دارای منوی متنوعی هستند و برای صرف صبحانه یک گزینه عالی به شمار می آیند. اگرچه پیدا کردن قهوه اصیل و خوب در شهر تفلیس کار سختی نیست، اما پیدا کردن یک وعده صبحانه کامل در این شهر کمی سخت خواهد بود که می توانید با استفاده از راهنمای خبرنگاران در این مطلب از آن ها استفاده نمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2153

به "برترین رستوران ها برای صرف صبحانه در تفلیس کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران ها برای صرف صبحانه در تفلیس کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید