واکنش یحیی گل محمدی به خرید کاوه رضایی برای پرسپولیس

به گزارش صنایع 90، خبرنگاران: پرسپولیس فردا از ساعت 18 به مصاف نساجی می رود تا دومین بازی اش در رقابت های لیگ برتر را برگزار کند. این تیم که در هفته نخست پیروز به شکست دادن فولاد در اهواز شده، امیدوار است سه امتیاز ملاقات خانگی را در هفته دوم به دست بیاورد.

واکنش یحیی گل محمدی به خرید کاوه رضایی برای پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس در شرایطی رقابت های لیگ را آغاز نموده که 5 خرید تازه داشته، ولی هنوز مهاجمی که یحیی گل محمدی در نظر دارد جذب نشده است. در روز های گذشته یکی از مهاجمان مدنظر پرسپولیس کاوه رضایی، مهاجم کنونی باشگاه لوون بلژیک عنوان شد. این موضوع سوژه ای برای کنفرانس خبری سرمربی پرسپولیس پیش از بازی با نساجی بود.

گل محمدی در مورد شایعاتی که پیرامون جذب بازیکنانی مثل کاوه رضایی مطرح می گردد بدون رد کردن چنین موضوعی گفت: اگر پنجره باشگاه باز گردد گزینه هایی داریم که در حال آنالیز آن ها هستیم، اما هنوز پنجره باز نشده و شرایطی هم که برای جذب بازیکنان گذاشته اند کار را سخت نموده است. تیمی که می خواهد مدعی قهرمانی آسیا باشد باید بازیکنان با کیفیت و کار در بیار داشته باشد. البته همه تیم ما ستاره هستند، ولی باید قبول کنیم گرفتن بازیکن خوب خیلی سخت است. به آقای صدری هم گفتم سعی نمایند پنجره زودتر باز گردد، چون اگر فرصت جابجایی تمام گردد گرفتن بازیکن آزاد خیلی سخت است. ما فعلا منتظر باز شدن پنجره جابجاییی باشگاه هستیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

منبع: فرارو
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1890

به "واکنش یحیی گل محمدی به خرید کاوه رضایی برای پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش یحیی گل محمدی به خرید کاوه رضایی برای پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید