واکنش سلاجقه به آفتاب گیری توله یوز ها در پشت بام

به گزارش صنایع 90، رئیس سازمان محیط زیست گفت: حتی انسان هم برای استفاده از نور خورشید به پشت بام می رود و این بهترین راه برای آفتاب گیری است.

واکنش سلاجقه به آفتاب گیری توله یوز ها در پشت بام

به گزارش ایسنا، علی سلاجقه در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره تصاویر منتشره از توله یوز ها (آذر و توران) در پشت بام ساختمان، اظهار کرد: شرایط این توله ها بسیار عالی است. در فضای مجازی به حضور این توله ها در پشت بام انتقاد شده در حالیکه حتی انسان هم برای استفاده از نور خورشید به پشت بام می رود و این بهترین راه برای آفتاب گیری است و این شرایط هم در مورد این توله ها رخ داد.

وی افزود: هفتمین ماده یوز هم در منطقه توران دیده و رصد شده است.

سلاجقه در با بیان اینکه ایران به عنوان میزبان نشست بین المللی گرد وغبار انتخاب شده است، اظهارکرد: در مرداد سال آینده این نشست برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان محیط زیست درباره بودجه این سازمان برای مقابله با آلودگی هوا گفت: ما 20 درصد از عوارض آلایندگی را خواستیم که دولت با این رقم در لایحه سال آینده موافقت کرد و حتی کمیسیون تخصصی مجلس آن را به 35 درصد افزایش داد، ولی در کمیسیون تلفیق رد شد. اینگونه تلقی نشود دولت در زمینه آلودگی دنبال درآمد است. ما در صحن مجلس سعی می کنیم این عدد بازگردد.

ما همچنین یک برنامه جامعی از همه دستگاه هایی که در زمینه مقابله با آلودگی وظیفه دارند، در قالب یک جدول می گیریم و این جدول مبنای قضاوت عملکرد خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2237

به "واکنش سلاجقه به آفتاب گیری توله یوز ها در پشت بام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سلاجقه به آفتاب گیری توله یوز ها در پشت بام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید