هیات مجلس سنای افغانستان برای آنالیز قتل جنرال عبدالرازق به قندهار می رود

به گزارش صنایع 90، چهار ماه پس از کشته شدن جنرال عبدالرازق، فرمانده پیشین پلیس قندهار، مجلس سنا هیاتی را برای آنالیز چگونگی قتل او به این ولایت اعزام می نماید.

هیات مجلس سنای افغانستان برای آنالیز قتل جنرال عبدالرازق به قندهار می رود

به گزارش ، چهار ماه پس از کشته شدن جنرال عبدالرازق، فرمانده پیشین پلیس قندهار، مجلس سنا هیاتی را برای آنالیز چگونگی قتل او به این ولایت اعزام می نماید.

اچکزی، سناتور ولایت قندهار در نشست عمومی امروز (سه شنبه 18 جدی/ دی ماه) مجلس سنا، دولت را به بی توجهی در آنالیز چگونگی قتل جنرال عبدالرازق متهم کرد و اضافه کرد که با وجود گذشت بیش از 4 ماه از قتل مرموز جنرال عبدالرازق، دولت همچنان در آنالیز این مسئله سهل انگاری نموده است.

اچکزی با تاکید بر انتشار جزئیات این حادثه برای آگاهی مردم، خواهان اعزام هیات مجلس سنا متشکل از کمیسیون های مختلف به قندهار برای آنالیز این رویداد شد.

اچکزی اضافه کرد: اگر ما چشم به دولت بدوزیم، همچنان این مسئله گُنگ باقی می ماند و دولت به بی توجهی خود ادامه می دهد.

محمد علم ایزدیار، معاون اول مجلس سنای افغانستان نیز با تاکید بر اعزام هیات مجلس سنا به قندهار یادآور شد که شخص او همیشه آماده است تا با دیگر سناتوران برای آنالیز این قضیه مهم به این ولایت برود.

در سرانجام فضل هادی مسلمیار، رئیس مجلس سنا در مورد اعزام هیاتی برای آنالیز قتل جنرال عبدالرازق به قندهار نظر سایر سناتوران را خواست که همه روی فرستادن این هیات توافق کردند.

قابل یادآوری است که در بیست و ششم میزان/ مهر امسال جنرال عبدالرازق، فرمانده پلیس قندهار که یکی از منتقدین سیاست های رئیس جمهوری بود در یک نشست مشترک با والی قندهار و فرمانده ناتو به گونه مرموز به قتل رسید.

در کنار جنرال عبدالرازق، رئیس امنیت ملی قندهار نیز در این نشست جان خود را از دست داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 167

به "هیات مجلس سنای افغانستان برای آنالیز قتل جنرال عبدالرازق به قندهار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیات مجلس سنای افغانستان برای آنالیز قتل جنرال عبدالرازق به قندهار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید