هیئت بازرگانی ایران و ایتالیا به شهر ونیز اعزام می گردد

به گزارش صنایع 90، مشاور مالی سفیر ایتالیا گفت: با برنامه ریزی های دوکشور مقرر شده است تا هیئت اتاق بازگانی ایران و ایتالیا برای نشست مشترک مالی و همچنین تبادل اطلاعات به ونیز اعزام شوند.

هیئت بازرگانی ایران و ایتالیا به شهر ونیز اعزام می گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از قزوین، آدولفو اورسو ظهر امروز در نشست مشترک سفیر ایتالیا با استاندار قزوین که در استانداری قزوین برگزار گردید، گفت: استان قزوین با توجه به ظرفیت های بسیار زیادی که دارد می تواند بسترساز همکاری کشور ایران و ایتالیا باشد به همین دلیل سعی شده تا این سفر شروع همکاری نوینی بین دو کشور باشد.

وی با تاکید به این نکته هیئت بازرگانی ایران و ایتالیا به شهر ونیز اعزام می شوند، بیان نمود: با برنامه ریزی های دوکشور مقرر شده است تا هیئت اتاق بازگانی ایران و ایتالیا برای نشست مشترک مالی و همچنین تبادل اطلاعات به ونیز اعزام شوند.

معاون وزیر سابق تجارت خارجی ایتالیا به توضحیاتی درباره شهر پروجا که قرار است به خواهرخواندگی قزوین درآید، پرداخت و گفت: شهر پروجا نیز همچون قزوین از ظرفیت های بسیاری در حوزه علمی و دانشگاهی برخوردار است تا جایی که یکی از بزرگ دانشگاهی ایتالیا که ویژه دانشجویان خارجی است در این شهر واقع شده است.

وی بیان نمود: بنابراین مراکز دانشگاهی این دو شهر می تواند همکارهای خوبی در حوزه تبادل اطلاعات و پژوهش های مشترک داشته باشند این در حالی است که رئیس دانشگاه پروجا آمادگی خود را جهت پذیرایی از هیئت دانشگاهی قزوین اعلام نموده است.

اورسو اعلام کرد: از دیگر ویژگی های این شهر که سبب شده تا همچون از اهمیت خاصی برخوردار باشد می توان به شبکه ارتباطی این شهر با سایر شهرهای ایتالیا اشاره نمود این در حالی است که شهر پروجا از لحاظ تاریخی از شهر روم که در نزدیکی آن واقع شده است نیز کهن تر است.

مشاور مالی سفیر ایتالیا با اشاره به زمینه های همکاری قزوین و ایتالیا گفت: با توجه به ظرفیت های قزوین و ایتالیا در فراوری صنایع غذایی یکی از موارد که می توان همکاری خوبی داشت در حوزه مواد غذایی است این در حالی است که کشور ایتالیا در حوزه خدمات زیرساختی نیز می تواند یاری های شایانی به این شهر کند

منبع: تسنیم
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 587

به "هیئت بازرگانی ایران و ایتالیا به شهر ونیز اعزام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت بازرگانی ایران و ایتالیا به شهر ونیز اعزام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید