هشدار فیس بوک و اینستاگرام برای استفاده از ماسک

به گزارش صنایع 90، فیس بوک و اینستاگرام در هشدار هایی جالب به مردم می گویند که باید ماسک بپوشند تا در جلوگیری از شیوع کرونا نقشی داشته باشند. این اعلان های جدید با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده منتشر می شوند.

هشدار فیس بوک و اینستاگرام برای استفاده از ماسک

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در حالی که فیس بوک در تلاش است تا با سوءاستفاده های مجازی از شیوع کرونا مبارزه کند و البته از تبلیغات و آگهی های جعلی پیشگیری کند، اکنون با روشی جدید در تلاش است مردم ار به استفاده از ماسک تشویق کند.

ببشتر بدانید:

چگونه حالت تاریک اینستاگرام را فعال کنیم؟

7 تکنیک برای کسب درامد از اینستاگرام

ویژگی مدیریت فعالیت فیس بوک چیست؟

از سوی دیگر، شرکت فیس بوک در تلاش است تا از انتشار متن هایی که سخنان نفرت پراکن یا تبلیغات خطرناک منتشر می کند پیشگیری کند که شامل بیش از 500 تبلیغ کننده است. این شرکت روز پنجشنبه گفت که با توجه به این که ایالت های بیشتری در ایالات متحده در تلاشند تا مردم را ملزم به پوشیدن ماسک صورت در جمع کنند، فیس بوک نیز به این چالش پیوسته و در تلاش است مردم را تشویق به استفاده از ماسک کند.

اخیراً، مارک زاکربرگ حتی از بیش از 500 تبلیغ کننده و شرکت را تحریم کرد تا در سیاست های تبلیغاتی خود تغییراتی ایجاد کنند. افزون بر این چالش فیس بوک با پست های رئیس جمهور ایالات متحده: دونالد ترامپ نیز در نوع خود قابل تامل است. توییتر از مدتی پیش با توجه به خشونت پراکنی پست های ترامپ، نوشته های وی را علامت گذاری کرده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1113

به "هشدار فیس بوک و اینستاگرام برای استفاده از ماسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار فیس بوک و اینستاگرام برای استفاده از ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید