مرور صفحه نخست روزنامه های آمریکا و بریتانیا (گزارش تصویری)

به گزارش صنایع 90، صفحه نخست روزنامه های امروز یکشنبه 14 ژوئن آمریکا و بریتانیا بیشتر اختصاص به شورش های ضددولتی در دو کشور دارد.

مرور صفحه نخست روزنامه های آمریکا و بریتانیا (گزارش تصویری)

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران ، آنچه در ادامه می آید مرور خلاصه صفحه نخست روزنامه های بریتانیا و آمریکا است:

تظاهرات معترضان راست گرا در لندن با برخورد پلیس روبرو شد که این موضوع به گزارش اصلی صفحه نخست روزنامه آبزرور Observer تبدیل شده است. جی کی رولینگ نویسنده مشهور کتاب های هری پاتر نیز اخیرا صحبتی در رابطه با زنان ترنس داشته که با نقدها زیادی روبرو شده. در ادامه این نقدها حالا Observer مقاله ای تند و تیز علیه این نویسنده به چاپ رسانده است.

روزنامه ساندی تلگراف The Sunday Telegraph نیز تیتر 10 سال زندان برای معترضانی که یادبودهای جنگ را نابود نمایند را به تیتر نخست خود تبدیل نموده. بخشی از اعتراض های ضدنژادپرستانه در بریتانیا و آمریکا به سمت و سوی تخریب اموال و یادبودهای جنگی رفته است.

صفحه نخست روزنامه دیلی میل نیز اختصاص به آشفتگی های اخیر بریتانیا دارد، یعنی اعتراضات دنباله دار به نژادپرستی در این کشور. آشفتگی های موجود در این کشور از سوی کارشناسان این روزنامه بررسی شده و پیش بینی می گردد بر روی اقتصاد بریتانیا به صورت مقطعی تاثیر بگذارد.

روزنامه لس آنجلس تایمز هم علاوه بر شورش های ضددولتی به موضوع دیگری پرداخته که نتیجه شیوع ویروس کرونا در این کشور است؛ افزایش جمعیت بی خانمان ها.

روزنامه دالاس مورنینگ نیوز به بحران پیک مجدد کرونا در آمریکا پرداخته. افزایش هشدار دهنده موارد ابتلا با خاتمه قرنطینه یکی از تیترهای این روزنامه است که بحران اپیدمی مجدد را در پی خاتمه قرنطینه در ایالت های مختلف هشدار می دهد.

روزنامه واشنگتن پست نیز در خبری که به یکی از تیترهای این روزنامه تبدیل شده به افزایش نرخ افسردگی در میان سیاهان آمریکایی بعد از قتل جورج فلوید پرداخته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1136

به "مرور صفحه نخست روزنامه های آمریکا و بریتانیا (گزارش تصویری)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرور صفحه نخست روزنامه های آمریکا و بریتانیا (گزارش تصویری)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید