مجلس اسفند و فروردین تعطیل نبود، در فضای مجازی به وظایف خود عمل کردیم

به گزارش صنایع 90، نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید مجلس در اسفند و فروردین تعطیل نبود و تنها شکل فعالیت آن تغییر کرده و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به وظایف خود عمل کرد

مجلس اسفند و فروردین تعطیل نبود، در فضای مجازی به وظایف خود عمل کردیم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران از خانه ملت، هادی قوامی نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره برخی نقدها به قوه مقننه مبنی بر اینکه مجلس همزمان با شیوع کرونا تعطیل است، گفت: پس از رد کلیات لایحه بودجه سال 99 در اسفند ماه، جلسات متعدد کمیسیون تلفیق برای رفع ایرادات مدنظر کنندگان در محل کمیسیون و صحن علنی برگزار شد.

کمیسیون ویژه حمایت از تولید در نوروز هر 3 روز یکبار جلسه داشت

کننده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در اسفند و فرودین ماه 3 جلسه صحن علنی مجلس به صورت مجاری برگزار شد، اضافه نمود: کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در روزهای گذشته جلسات بسیاری برای بررسی تبعات اقتصادی کرونا و راهکارهای تحقق شعار سال برگزار کرد.

وی اضافه نمود: حتی 13 فروردین ماه علیرغم تعطیلی رسمی کمیسیون مذکور به صورت حضوری و مجازی جلسه داشت، در واقع کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در ایام نوروز هر 3 روز یک بار جلسه داشت.

مجلس شورای اسلامی در روزهای گذشته فعال بوده است

قوامی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در روزهای گذشته فعال بوده است، اظهار کرد: گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی درباره آثار اقتصادی تولید و برنامه های مورد نیاز برای جهش تولید در حال تکمیل بوده تا گزارش آن در نشست علنی هفته آینده ارائه شود.

این کننده مردم در مجلس دهم با اشاره به جلسات متعدد کنندگان با مرکز پژوهش ها، ضافه کرد: مجلس در هفته های اخیر تعطیل نبود و تنها شکل فعالیت آن تغییر کرده در واقع با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به وظایف خود عمل کرده است.

نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شرح داد: بهتر است منتقدانی که معتقدند مجلس در شیوع کرونا تعطیل بوده، اخبار را به دقت پیگیری کرده و سپس اظهار نظر کنند، برخی افراد علیرغم بی اطلاع بودن نقد می کنند.

انتهای پیام/4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 922

به "مجلس اسفند و فروردین تعطیل نبود، در فضای مجازی به وظایف خود عمل کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس اسفند و فروردین تعطیل نبود، در فضای مجازی به وظایف خود عمل کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید