عکس های خیره کننده فضانورد بریتانیایی از زمین

به گزارش صنایع 90، وبسایت روزیاتو - حامد آل محمد: کره خاکی که ما در آن زندگی می کنیم، زیبایی های بسیار زیادی دارد. شگفتی های درون آن به قدری زیاد هستند که بشر هنوز نتوانسته تمام آن ها را کشف کند. حال اگر به ایستگاه های فضایی مراجعه کنیم و از آن جا زمین را بنگریم، این عجایب بیشتر برای ما نمایان می گردند.

عکس های خیره کننده فضانورد بریتانیایی از زمین

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

گاهی اوقات فضانوردانی که در ایستگاه فضایی بین المللی حضور دارند، تصاویری خارق العاده از زمین تهیه نموده و آن ها را به زمین می فرستند. اکنون نیز قصد داریم به یکی دیگر از این موارد بپردازیم.

تیموتی پیکه فضانوردی بریتانیایی است که در طول شش ماهی که در ایستگاه فضایی بین المللی حضور داشته، عکس هایی خیره نماینده و دیدنی از کره زمین گرفته است. بخشی از این تصاویر قبلا در قالب یک کتاب منتشر شده و اکنون 12 عدد دیگر از آن ها که قبلا دیده نشده اند، در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

وی نخستین فضانورد بریتانیایی است که توانسته یک راهپیمایی فضایی را با پیروزیت پشت سر بگذارد. او پیروز شده از فضا با هزاران کودک مدرسه ای به طور زنده صحبت کند. آقای پیکه در این رابطه می گوید: غیر ممکن است که شما از فضا به پایین نگاه کنید و محو زیبایی های کره زمین نشوید. من در طول ماموریتم سعی کردم مناظر زیبایی از کره خاکی که در آن زندگی می کنیم را به اشتراک بگذارم.

این کتاب نه تنها سفر کشف زمین و وسعت خیره نماینده زندگی در فضا را به تصویر می کشد، بلکه ابعاد جدیدی از هنر عکاسی را نیز نشان می دهد. من امیدوارم علاقه مندان با خواندن این کتاب، همان احساسی را پیدا نمایند که من تجربه اش نموده ام.

این اثر فاخر تقریبا 76 هزار تومان قیمت دارد و تمام درآمد حاصل از آن به کارهای خیر اختصاص خواهد یافت. در ادامه از شما دعوت می کنیم به تماشای این تصاویر زیبا بنشینید.

آقای پیکه در حال کتاب خواندن در ایستگاه فضایی بین المللی

نمایی زیبا از شهر لندن که در آن پارک ها کاملا نمایان هستند. جزئیات به خوبی تعیین است و می توان بعضی مراکز شهر را در این عکس مشاهده نمود

نمایی دیگر از شهر لندن؛ این بار در شب. بسیاری از پل های مشهور پایتخت انگلیس، در عکس دیده می شوند

در وسط عکس، خانه آقای پیکه مشاهده می گردد. منزل وی در شهر جیجستر نزدیک به پورث موث و جزیره هایلینگ قرار گرفته است

عکس گرفته شده از شروع طلوع خورشید. ایستگاه فضایی بین المللی به دور زمین می چرخد، بنابراین فضانوردان می توانند در طول روز 16 بار این منظره را ببینند

نور ماه به شکل شفق قطبی (کانادا) در پنل های خورشیدی ایستگاه منعکس می گردد

نخل جبل علی، بزرگترین جزیره مصنوعی ساخته شده به دست بشر

تصویر دیگری از شهر دبی که از نظر آقای پیکه همیشه به راحتی قابل شناسایی است

نمایی خیره نماینده و خاص از آتشفشان اتنای کشور ایتالیا. این کوه یکی از فعالترین آتشفشان های دنیا به شمار می رود . در پای کوه نیز شهر کاتانیا دیده می گردد

عکسی زیبا از کشور مالزی. نورهای سبز رنگی گه مشاهده می کنید، مربوط به قایق های ماهیگیری هستند. آن ها با پخش نور، فیتوپلانگتون ها که مورد علاقه ماهی های مرکب هستند را به سمت خود می کشانند

تصویری از شهر نیویورک که جزیره منهتن و پارک مرکزی آن کاملا در آن نمایان هستند

پدیده تابش (قرمزی) هوا که طی آن آسمان شب به علت تابش اتمسفر می درخشد. ستاره های کهمشان راه شیری هم در عکس دیده می شوند

منبع: برترین ها
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 481

به "عکس های خیره کننده فضانورد بریتانیایی از زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های خیره کننده فضانورد بریتانیایی از زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید