عزیزی: بازی کردن AFC با احساسات میلیون ها ایرانی کار زشتی بود، دیگر نگویید فوتبال ورزش صلح و دوستی است

به گزارش صنایع 90، خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: ضرورت دارد AFC خیلی سریع نسبت به تصمیم غیر ورزشی و لغو قرارداد پخش تلویزیونی با صداوسیما تجدید نظر کند.

عزیزی: بازی کردن AFC با احساسات میلیون ها ایرانی کار زشتی بود، دیگر نگویید فوتبال ورزش صلح و دوستی است

خداداد عزیزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو یک طرفه قرارداد صدا و سیما برای پخش رقابت های کنندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا بیان نمود: من واقعاً مانده ام چه بگویم؟ مگر فیفا و کنفدراسیون قرن هاست نمی گویند فوتبال از سیاست جداست؟ مگر نمی گویند فوتبال ورزش صلح و دوستی است و ربطی به سیاست ندارد؟ واقعاً وقتی این خبر را شنیدم شوکه شدم. این باعث تاسف است که تحریم های ظالمانه به ورزش هم ورود می کند.

وی افزود: شعار فیفا و کنفدراسیون دوری جستن از فضای سیاسی است، اما این تصمیمات نشان می دهد اینها شعار است. من به عنوان یک بازیکن ملی می خواهم بازی های کنندگان کشورم را از طریق تلویزیون تماشا کنم.کجای این کار من غیر ورزشی است؟ کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا در این چند ساعت بازتاب تصمیم شان را در شبکه های اجتماعی دیده اند و ضرورت دارد خیلی سریع نسبت به این تصمیم غیر ورزشی شان درباره فوتبال ایران تجدید نظر کنند.

عزیزی گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا! عکس من، علی دایی، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا را در تالار افتخارات کنفدراسیون فوتبال آسیا گذاشته اید، دست تان درد نکند، اما از فردا شعارهایتان را عوض کنید و دیگر نگویید فوتبال ورزش صلح و دوستی است. نگویید فوتبال ارتباطی با سیاست ندارد. اینطور که مشخص است خودتان هم تحت تأثیر هستید. فیفا و کنفدراسیون برای مردم هستند چون فوتبال برای مردم است و اینطور بازی کردن با احساسات میلیون ها هوادار ایرانی کار زشتی بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1247

به "عزیزی: بازی کردن AFC با احساسات میلیون ها ایرانی کار زشتی بود، دیگر نگویید فوتبال ورزش صلح و دوستی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی: بازی کردن AFC با احساسات میلیون ها ایرانی کار زشتی بود، دیگر نگویید فوتبال ورزش صلح و دوستی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید