شربتی با کلسیم فوق العاده همراه با معجزه لاغری

به گزارش صنایع 90، ترکیب تخم شربتی با سکنجبین و گلاب برترین نسخه برای برطرف عطش روزهای طولانی و گرم است.

شربتی با کلسیم فوق العاده همراه با معجزه لاغری

ماجرای خواص و فواید تخم شربتی فراتر از یک نسخه رفع کننده عطش است. اگر بدانید 6 برابر کلسیم یک لیوان شیر، 2 برابر پتاسیم یک عدد موز و 3 برابر آهنی که با خوردن اسفناج وارد بدن شما می گردد را می توانید با نوشیدن یک لیوان شربت تخم شربتی نصیب خودتان کنید، حتی اگر تشنگی هم خیلی به شما فشار نیاورد، یک پارچ شربت تخم شربتی را یک جا مصرف می کنید. با خبرنگاران همراه شوید تا بیشتر درباره خواص و فواید تخم شربتی بدانید.

لاغر و سیر کننده

شاید جزو کسانی باشید که میلشان به خوردن غذا زیاد است و احساس سیری خیلی دیر سراغشان می آید. دانه های تخم شربتی جذب کننده هستند و تا 10 برابر بیشتر از وزن خودش آب جذب می نماید. با مصرف تخم شربتی احساس سیری زودتر به سراغ شما می آید.

آرامش اعصاب با تخم شربتی

اگر کار پر از استرسی دارید یا اینکه فکر می کنید زود رنج شدید یا کمی زود عصبانی می شوید، توصیه می کنیم مصرف تخم شربتی را آغاز کنید. تخم شربتی را با عرق بادرنجبویه مخلوط کنید، این ترکیب را با عسل شیرین کنید و بنوشید. مطمئن باشید بعد از مدت کوتاهی متوجه تغییر در خلق و خوی خود می شوید.

درمان یبوست

اگر از مسائل گوارشی رنج می برید و دچار یبوست هستید، می توانید تخم شربتی را به برنامه غذایی خود اضافه کنید. تخم شربتی به بهبود عملکرد روده و حرکت بهتر روده ها یاری می نماید. جالب است بدانید فیبرهایی که در تخم شربتی وجود دارد مثل یک تمیزکننده قوی ضایعاتی که مورد احتیاج بدن نیست را از روده ها پاک می نماید.

مبارزه با پیری

از هر چه بگذریم سخن زیبایی و جوانی خوش تر است. اگر پا به سن گذاشته اید حتما پیری کابوس شماست و دوست ندارید به این زودی پوست شما شل گردد. با نوشیدن روزانه یک لیوان شربت آب لیموترش و تخم شربتی پوستی شاداب و سالم خواهید داشت. چون تخم شربتی سرشار از آنتی اکسیدان است و ترکیب آنتی اکسیدان تخم شربتی با آب لیموترش با التهاب های پوستی مقابله می نماید و به خاصیت ارتجاعی پوست شما هم یاری می نماید.

پیشنهاد مطالعه: از شما دعوت می کنیم مطلب با این 8 غذا چاق می شوید! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2110

به "شربتی با کلسیم فوق العاده همراه با معجزه لاغری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شربتی با کلسیم فوق العاده همراه با معجزه لاغری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید