سعیدی: پاداش پای سکوی المپیک لندن به محمدپور پرداخت شد، یک مرحله دیگر واریزی داریم

به گزارش صنایع 90، خزانه دار کمیته ملی المپیک از پرداخت پاداش پای سکوی المپیک لندن به سعید محمدپور خبرداد.

سعیدی: پاداش پای سکوی المپیک لندن به محمدپور پرداخت شد، یک مرحله دیگر واریزی داریم

کیکاووس سعیدی در گفت و گو با خبرنگاران درباره واریز آخرین مرحله بودجه فدراسیون ها اعلام کرد: کمیته ملی المپیک یک مرحله واریزی دیگر تا قبل از خاتمه سال خواهد داشت و البته زمان آن بستگی به شرایط بودجه کشور دارد. هر زمان که تخصیص بودجه مرحله بعد ما ابلاغ گردد و بودجه خود را کامل بگیریم، اولویت کمیته ملی المپیک و صالحی امیری این است که بودجه فدراسیون ها را کامل پرداخت کنیم.

او ادامه داد: ما تا خاتمه شش ماه اول سال 85درصد از بودجه فدراسیون ها را با وجود تنگناهایی که بود، واریز کردیم چون با توجه به در پیش بودن بازی های آسیایی و المپیک جوانان، اولویت با فدراسیون ها بود. ما 15 میلیارد برای اعزام هزینه کردیم که کامل تامین شد. 2 میلیون دلار ارز تامین کردیم که در اختیار کاروان نهاده شد و همه پاداش های قهرمانان به موقع پرداخت شد. حتی از مدال آورانی که در بازی های آسیایی رکورد شکنی داشتند هم تجلیل شد.

سعیدی در مورد پرداخت پاداش به سعید محمد پور که بعد از شش سال طلای المپیک لندن را گرفت، تاکید نمود: به محمد پور 5 هزاردلار پاداش پای سکو (معادل میزانی که مدال آوران طلای المپیک لندن پاداش پای سکوگرفتند) پرداخت شد.

او در پاسخ به این پرسش که 70میلیون تومان هم کمیته ملی المپیک آن موقع به طلایی های المپیک لندن داد و آیا الان این 70میلیون تومان هم به محمدپور پرداخت می گردد؟ توضیح داد: آنالیز می کنیم و اگر حقی باشد هیات اجرایی مد نظر قرار می دهد. احتیاج به آنالیز دقیق دارد. به هر حال قهرمانانی که زحمت می کشند باید دلگرم شوند و با پشتکار و جدیت برای المپیک 2020 آماده شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 144

به "سعیدی: پاداش پای سکوی المپیک لندن به محمدپور پرداخت شد، یک مرحله دیگر واریزی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیدی: پاداش پای سکوی المپیک لندن به محمدپور پرداخت شد، یک مرحله دیگر واریزی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید