ستاره جنجالی استقلال خانه نشین شد

به گزارش صنایع 90، محمد دانشگر مدافع جنوبی تیم استقلال این روز ها به علت ابتلا به بیماری سرماخوردگی در حال استراحت در منزل است.

ستاره جنجالی استقلال خانه نشین شد

به گزارش خبرورزشی، کادر پزشکی تیم استقلال با در نظر گرفتن شرایط نو بیماری کرونا و بروز سویه نو آن به نام اُمیکرون، نگران این موضوع بودند که مبادا سرماخوردگی مدافع این تیم ربطی به این موضوع داشته باشد. به همین دلیل محمد دانشگر به محض احساس سرماخوردگی این موضوع را به کادر پزشکی تیم منتقل کرد و پزشکان تیم تصمیم گرفتند در این باره ریسکی نکنند.

دانشگر در 48 ساعت گذشته در منزل مشغول استراحت است تا پس از دستیابی به بهبودی کامل با انجام آزمایش های مربوط به بیماری کرونا به جمع هم تیمی هایش اضافه گردد.

فرهاد مجیدی برای بازی بعدی استقلال مقابل فولاد در هفته دوازدهم حساب ویژه ای روی این بازیکن بازی نموده است. محمد دانشگر تا به امروز از 10 بازی برگزار شده قبلی تا پیش از هفته یازدهم در 9 ملاقات به مدت 757 دقیقه به میدان رفته که از این تعداد در 8 بازی به طور ثابت در ترکیب استقلال بازی نموده است. دانشگر در ملاقات مقابل سپاهان 37 دقیقه در میدان حضور داشت و به جای عارف آقاسی دقیقه 53 وارد میدان شد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1963

به "ستاره جنجالی استقلال خانه نشین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره جنجالی استقلال خانه نشین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید