ساخت ویلای کوچک: رایزنی جمهوری آذربایجان و عربستان سعودی درباره قره باغ

به گزارش صنایع 90، وزارت خارجه جمهوری آذربایجان از سفر معاون این وزارتخانه به ریاض و رایزنی وی با همتای سعودی درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه اطلاع داد.

ساخت ویلای کوچک: رایزنی جمهوری آذربایجان و عربستان سعودی درباره قره باغ

جهت دریافت خدمات ساخت ویلای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فارز رضایِف معاون وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در سفری رسمی به عربستان سعودی با همتای سعودی خود ملاقات کرد.

وزارت خارجه جمهوری آذربایجان روز سه شنبه (امروز) بیانیه ای درباره سفر معاون این وزارتخانه به عربستان سعودی منتشر کرد.

طبق بیانیه این وزارتخانه، دور اول رایزنی بین وزارتخانه های امور خارجه جمهوری آذربایجان و پادشاهی عربستان سعودی در تاریخ 29 نوامبر 2021 (دوشنبه هشتم آذر) در ریاض برگزار گردید.

فارز رضایِف معاون وزیر خارجه جمهوری آذربایجان به عنوان رئیس هیات اعزامی این کشور با هیات ریاض به ریاست ولید بن عبدالکریم الخریجی معاون وزیر امور خارجه عربستان سعودی ملاقات و گفت و گو کرد.

به روایت باکو، در این ملاقات شرایط کنونی روابط جمهوری آذربایجان و عربستان سعودی و راه های توسعه روابط دوجانبه در زمینه های سیاسی، مالی، امور انسان محبت آمیز و دیگر زمینه ها مورد بحث و آنالیز نهاده شد. آنها بعلاوه در خصوص مسائل منطقه ای و جهانی مورد علاقه طرفین گفتگو کردند.

فارز رضایِف و ولید بن عبدالکریم الخریجی

وزارت خارجه جمهوری آذربایجان از رایزنی هیات اعزامی باکو به ریاض درباره شرایط منطقه پس از جنگ سال گذشته با ارمنستان بر سر منطقه قره باغ کوهستانی اطلاع داد.

طبق بیانیه این وزارتخانه، طرف آذربایجانی (به هیات عربستان سعودی) اطلاعاتی در خصوص شرایط پس از درگیری در منطقه از جمله عملیات بازسازی در منطقه ها آزاد شده ارائه کرد.

سفر هیات باکو به ریاض و صحبت درباره شرایط منطقه پس از جنگ سال گذشته و 44 روزه با ایروان، چند روز بعد از نشست سران جمهوری آذربایجان، ارمنستان و روسیه انجام شد.

الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه آدینه هفته گذشته در شهر سوچی این کشور نشست مشترک داشتند.

این ملاقات در پی درگیری های شدید مرزی باکو و ایروان انجام شد و به گفته پوتین، در نشست توافق شد تا پیش از سرانجام امسال میلادی، سازوکارهای مشخص مرز میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان ایجاد گردد (جزئیات بیشتر).

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1914

به "ساخت ویلای کوچک: رایزنی جمهوری آذربایجان و عربستان سعودی درباره قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت ویلای کوچک: رایزنی جمهوری آذربایجان و عربستان سعودی درباره قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید