دیه قربانیان سیل شیراز بعد از مشخص مقصر پرداخت می گردد

به گزارش صنایع 90، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده برای پرداخت خسارت به سیل زدگان گفت که تاکنون 20 تا 25 میلیون تومان به خانواده هریک از افراد متوفی در سیل شیراز پرداخت شده و دیه این افراد نیز بعد از معین مقصر یا مقصران حادثه پرداخت خواهد شد.

دیه قربانیان سیل شیراز بعد از مشخص مقصر پرداخت می گردد

بهرام پارسایی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به بازدید وزیر بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از مناطق سیل زده شیراز، گفت: همچنین تمهیداتی برای آسیب دیدگان سیل شیراز از سوی استاندار، فرماندار و مدیران مربوطه اندیشیده بنا شد طبق روال دیروز همه آسیب دیدگان سیل شیراز در هتل ها و مراکز رفاهی اسکان داده شوند و خدمات رفاهی در اختیار آنها قرار گیرد.

وی اضافه نمود: مقرر شد هماهنگی های لازم برای انتقال اجساد انجام گردد و برای انتقال خانواده هایی که می خواهند به شهرهای خود برگردند، هزینه های لازم تأمین گردد. همچنین برای خانواده هر متوفی در سیل شیراز 20 تا 25 میلیون تومان پرداخت شد؛ البته دیه متوفیان نیز پس از محاسبه و معین مقصر یا مقصران این حادثه تأمین و پرداخت خواهد شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: آقای نوبخت همچنین در تماسی که با آقای نمکی وزیر بهداشت داشت مقرر کرد که همه مصدومان سیل در همه بیمارستان های کشور به صورت رایگان مداوا شوند. در خصوص خودروهای خسارت دیده هم کارشناسان بیمه در منطقه حضور یافتند و حدود و 200 خودروی آسیب دیده را کارشناسی خواهند کرد و خسارت وارده برای خودروهایی که حتی بیمه بدنه هم ندارند به صورت بلاعوض پرداخت خواهد شد.

پارسایی ادامه داد: در خصوص منازل مسکونی آسیب دیده هم بنا شد خانه هایی که مخروبه شده و غیرقابل سکونت هستند یاری بلاعوض و وام کم بهره دریافت بگیرند و ساکنان آن نیز به صورت موقت اسکان داده شدند.

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: در خصوص خسارت منازل مسکونی و اماکن تاریخی هم بنا شد کار کارشناسی لازم انجام گردد و پس از برآورد هزینه، تمهیداتی برای پرداخت خسارت اندیشیده گردد و نسبت به مرمت و تعمیر بافت های تاریخی اقدام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 210

به "دیه قربانیان سیل شیراز بعد از مشخص مقصر پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیه قربانیان سیل شیراز بعد از مشخص مقصر پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید