ملاقات فرمانده نیروی دریایی ارتش با کارکنان ناوگروه 75

به گزارش صنایع 90، دریادار ایرانی با حضور در ناوگروه 75 این نیرو مستقر در آب های خلیج فارس با فرماندهان و کارکنان این دو شناور ملاقات و از آنان تقدیر کرد.

ملاقات فرمانده نیروی دریایی ارتش با کارکنان ناوگروه 75

به گزارشن، همزمان با ورود هفتادو پنجمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش به آب های سرزمینی، صبح امروز امیر دریادار ایرانی به وسیله بالگرد هوادریای این نیرو بر روی عرشه ناوبندرمکران و ناوشکن تمام ایرانی سهند حضور یافت و با فرماندهان و کارکنان این دو شناور ملاقات و گفت وگو کرد.

امیر دریادار ایرانی ضمن خداقوت به همه کارکنان ناوگروه و تقدیر از روحیه خستگی ناپذیر هم رزمان خود گفت: ملت ایران هیچ گاه این افتخار ملی و اضافه کردن برگ زرین دیگری بر افتخارات نیروی دریایی ارتش و ایران سربلند اسلامی، به وسیله شما دریادلان ارتش را فراموش نخواهند کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه در این ماموریت عظیم، خوداتکایی به دانش جوانان ایرانی و استفاده از ناوشکن تمام ایرانی سهند از نکات شاخص و ارزشمند بود، گفت: اعتماد به نفس و خودباوری، تعهد و تخصص و ولایت مداری کارکنان این نیرو موجب شد به رغم همه تهدید ها و تحریم های ظالمانه دشمنان، این حضور غرور انگیز در تاریخ ثبت گردد و خشنودی مردم عزیز و تحیر و هراس دشمنان ما از این حضور راهبردی را رقم زند.

وی با اشاره به ضرورت بهره مندی از تجربیات ارزشمند اطلاعاتی، عملیاتی و آموزشی این ماموریت اضافه کرد: ان شاالله این حضور معین کننده در اقیانوس ها و تقویت تعاملات جهانی، تحت رهنمود های فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) ادامه خواهد داشت.

وی با تقدیر از خانواده کارکنان که بیش از 4 ماه، دوری از همسران خود را برای اجرای ماموریتی عظیم، تحمل کردند اضافه کرد: بدون تردید نیمی از موفقیت شما مرهون صبر و همراهی و حضور مردانه همسران و خانواده عظیم و نجیب شما بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1810

به "ملاقات فرمانده نیروی دریایی ارتش با کارکنان ناوگروه 75" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات فرمانده نیروی دریایی ارتش با کارکنان ناوگروه 75"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید