خبرنگاران روزانه هزار و 650بیمار به مراکز تامین اجتماعی ایلام مراجعه می نمایند

به گزارش صنایع 90، ایلام - خبرنگاران - مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام با بیان اینکه با شیوع کرونا مراجعات بیمه شدگان افزایش یافته است، گفت: طی 2 ماه گذشته روزانه یک هزار و 650 بیمار به مرکز تامین اجتماعی استان مراجعه می نمایند.

خبرنگاران روزانه هزار و 650بیمار به مراکز تامین اجتماعی ایلام مراجعه می نمایند

به گزارش خبرنگاران، دکتر علیرضا رمضانی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه استان ایلام، گفت: بر این اساس روزانه 750 بیمار سرپایی به دی کلینیک تامین اجتماعی ایلام، 450 نفر به درمانگاه شماره 2 و 450 بیمار نیز به درمانگاه دهلران مراجعه می نمایند.

وی یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی در 2 بخش بیمه ای و درمانی به جهت تهیه امکانات محافظتی کرونا و درمان غیرمستقیم و به تبع تعطیلی بعضی واحدهای تولیدی دچار خسارت شده است که سبب کاهش درآمدها و پرداخت بیمه بیکاری به بیمه شدگان شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون 2 بخش دولتی و دانشگاهی و مراکز خصوصی، طرف قراردارد مدیریت درمان استان هستند و تعداد خدمات غیر حضوری سازمان بیشتر در حوزه بیمه ای است، در بخش درمان نیز به دلیل عدم مراجعه بیمار خدمات غیر حضوری ارائه نمی گردد.

دکتر رمضانی در مورد خدمات ارائه شده به بیماران کرونایی یادآور شد: طیف خدمات ارائه شده سازمان تامین اجتماعی به بیماران بستری کرونا متنوع است اما در بخش درمان سرپایی، درمان اختصاصی برای این بیماران وجود ندارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: سازمان تامین اجتماعی در اجرای بعضی طرح ها در کشور پیشرو است که در بخش درمان نیز عمده ترین خدماتی که ارائه می گردد بحث نسخه الکترونیکی است و سازمان در این راستا پیروز عمل نموده است.

دکتر رمضانی با بیان اینکه طرح نسخه الکترونیکی به صورت صد درصد در تمامی مراکز ملکی مدیریت درمان سطح استان اجرایی می گردد، گفت: از جمله مزایای نسخه الکترونیک بهبود کیفیت خدمات درمانی، مشاهده سوابق و مراجعات قبلی بیمار، اصلاح مسائل ناشی از ناخوانا بودن نسخه، کنترل تداخلات دارویی و کاهش هزینه های ناشی از مراجعات مکرر بیمه شدگان است.

وی به طرح 3070 اشاره نمود و اضافه کرد: این طرح یک طرح زیربنایی و ملی است که با اجرایی شدن آن ارائه خدمات غیر حضوری و به تبع آن کاهش میلیونی بار مراجعات بیمه شدگان به مراکز تامین اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام به مرکز درمانی مهران اشاره نمود و گفت: ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مهران در زمینی به مساحت 2 هزار و 317 متر مربع و زیربنای 2 هزار و 517 متر مربع با پیشرفت 35 دصد در حال ساخت است.

دکتر رمضانی به تاثیر رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم اشاره نمود و اضافه کرد: بدون رسانه های آزاد خیلی از اتفاقات رخ نمی دهد، رسانه ها چشم بینای جامعه و ناظرانی بیطرف بر عملکرد مسوولان هستد، مدیریت درمان استان نقدها اصحاب رسانه را رصد و پذیرای مطالبات مردم است که از جانب خبرنگاران مطرح می گردد.

وی گفت: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان خدمتگذار و خدمات رسان است، این سازمان مانند سایر ارگان های دولتی در ایام کرونا دچار خسارت و ضرر و زیان شده و از این امر مستثنی نبوده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1337

به "خبرنگاران روزانه هزار و 650بیمار به مراکز تامین اجتماعی ایلام مراجعه می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روزانه هزار و 650بیمار به مراکز تامین اجتماعی ایلام مراجعه می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید