گسترش ابعاد فاجعه کرونا در نیویورک

به گزارش صنایع 90، با افزایش تکان دهنده شمار قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا در ایالت نیویورک آمریکا، از کامیون های یخچال دار برای انتقال اجساد به گورهای دسته جمعی استفاده می گردد.

گسترش ابعاد فاجعه کرونا در نیویورک

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایالت نیویورک آمریکا، از شمار ابتلا به این بیماری در ایتالیا و اسپانیا نیز فراتر رفت.

به نوشته روزنامه دیلی میل، آمار ابتلا به بیماری مرگبار کووید-19 تنها در ایالت نیویورک آمریکا با افزایش بیش از 10 مورد به 159937 نفر رسید.

این در حالی است که در کل کشور اسپانیا حدود 152 هزار مبتلا به این بیماری ثبت شده است و آمار مبتلایان ایتالیا نیز حدود 142 هزار نفر است.

طبق آخرین آمار، تا کنون 469450 نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند که چیزی حدود یک سوم کل مبتلایان دنیا را تشکیل می دهد.

همچنین تا به امروز 16715 نفر در آمریکا در اثر ابتلا به کووید-19 جان خود را از دست داده اند که بیش از 7000 مورد آن در نیویورک گزارش شده است. این ایالت دو سوم قربانیان کرونا در آمریکا را داشته است.

اندرو کومو فرماندار نیویوک روز پنجشنبه گفت تعداد روزانه افراد بستری شده در این ایالت 200 مورد بوده که کمترین میزان از زمان آغاز این کابوس است.

مقایسه قربانیان کرونا در نیویورک، اسپانیا و ایتالیا

به نوشته دیلی میل، 80 درصد بیماران نیویورکی که در بیمارستان از دستگاه تنفسی استفاده نموده اند، جان خود را از دست داده اند.

به گفته متخصصین به طور کلی 40 تا 50 درصد از بیمارانی که به اختلالات تنفسی شدید دچار می شوند، در حالی که به دستگاه تنفسی متصل هستند جان خود را از دست می دهند.

بعضی پزشکان بر این باور هستند که ممکن است در بعضی موارد ابتلا به ویروس کرونا، دریافت اکسیژن به وسیله دستگاه تنفسی، پاسخ ایمنی بدن و در نتیجه التهاب ریوی را افزایش دهد.

این روزنامه نوشت، شمار قربانیان ایالت نیویورک به قدری افزایش یافته است که از کامیون های یخچال دار برای انتقال اجساد قربانیان به قبرستان ها استفاده می گردد. قسمت بار این کامیون ها به قفسه هایی چوبی مجهز شده اند تا فوت شدگان در طبقات آن ها قرار گیرند.

این کامیون ها کیسه های حمل اجساد را از خودروهای استیشن مخصوص خاکسپاری تحویل گرفته به قبرستان های مختلف منتقل می نمایند.

کامیون های یخچال دار آماده انتقال اجساد قربانیان کرونا به قبرستان های نیویورک

همچنین فوت شدگانی که خویشاوندی نداشته باشند یا بستگان آن ها توان پرداخت هزینه های خاکسپاری را نداشته باشند، به منطقه هارت آیلند منتقل شده و در گورهای دسته جمعی دفن می شوند.

دولت با پوشیدن لباس های محافظ بر تن زندانیان، از آن ها برای کندن این گورهای دسته جمعی استفاده می نماید. قرار است پنج روز از هفته و هر در روز ده ها قربانی کرونا در این گورها دفن شوند.

حفر گورهای دسته جمعی برای قربانیان ویروس کرونا در نیویورک

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 944

به "گسترش ابعاد فاجعه کرونا در نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش ابعاد فاجعه کرونا در نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید