ثبت نام 177 داوطلب انتخابات شوراها در شهرستان بویراحمد

به گزارش صنایع 90، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد از ثبت نام 177 داوطلب جهت شرکت در انتخابات شوراها در سطح این شهرستان اطلاع داد.

ثبت نام 177 داوطلب انتخابات شوراها در شهرستان بویراحمد

مجید احمدی عصر روز سه شنبه 26 اسفندماه 99 در نشست خبری با خبرنگاران گفت: از این تعداد 120 نفر مربوط به شهر یاسوج، 23 نفر مربوط به شهر مادوان، 11 نفر مربوط به چیتاب و 23 نفر مربوط به گراب بوده اند.

وی اظهار کرد: 13 نفر از داوطلبان ثبت نام کننده را خانم ها تشکیل می دهند که دو نفر هنوز تایید نهایی نشدند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد اظهار داشت: یکی از آسیب های انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد مسایل قومی است که یک معضل است و در صورتی که به سمتی برویم که جناح ها و گروه های سیاسی کار خود را انجام دهند شاید این مسایل کمتر گردد.

احمدی در واکنش به بیان بعضی شائبه ها در مورد انتخاب اعضای هیئت اجرائی انتخابات در شهرستان بویراحمد توضیح داد: در انتخابات هیچگونه منفعتی ندارم و هیچ وقت دین خود را به دنیای دیگران نمی فروشم .

وی ادامه داد: با توجه به این نکته که مشورت را سر لوحه کار خود قرار داده ام در زمینه انتخاب هم از قبل مشورت با افراد و بزرگانی که تجربه بیشتری در این شهرستان داشته اند مشورت گرفته ام.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد با اشاره به در نظر دریافت شاخص های مهم بیان کرد: 30 نفر از معتمدین معین شده که از میان این افراد 24 نفر تأیید و نهایتا 9 نفر با انتخاب افراد حاضر به عنوان اعضای هیئت اجرایی شهرستان انتخاب شدند. که از همه گرایش های سیاسی و قومی در این هیئت حضور دارند.

احمدی هجیر حجتی از بخش کبگیان، حسین لایقی از بخش سپیدار، سید صدرالدین عبدالهی از دهستان کاکان، علی کمالی از بخش لوداب، سیاوش بهمنی اهل شهرستان دنا، علی سینایی اهل شهر پاتاوه، هادی ولایتی اهل شهرستان مارگون، کیان دهراب پور از طایفه تیرتاجی و اهل یاسوج و سید مرتضی رمضانی از سادات امامزاده حسن یاسوج را اعضای هیئت اجرایی این شهرستان عنوان و تاکید نمود: تنوع خطی و جناحی در این اعضا کاملا مشهود است.

وی با نام بردن از افراد حاضر در جلسه انتخاب هیئت اجرایی اظهارکرد: فرایند انتخاب به صورت کاملا قانونی و مبتنی بر رای گیری اعضا بود. ضمن اینکه مورد تایید هیئت نظارت و هیئت نمایندگان مجلس نهاده شد.

احمدی گفت: همانگونه که قبلا هم تاکید نموده ایم هیچ گونه جانبداری از افراد نخواهیم داشت ضمن اینکه هیچ وقت دین خود را به دنیای دیگران نمی فروشم و نگاه جناحی نخواهیم داشت.

سرپرست فرمانداری بویراحمد اضافه کرد: قسم جلاله خوردم که هیچ چیزی برای ما جز برگزاری انتخابات سالم مهم نیست.

احمدی اظهار داشت: در انتخاب بنده بعنوان فرماندار شهرستان بویراحمد کسی نقش نداشت، وامدار هیچ شخص، طیفی، گروه و جناحی نیستم. امانت دار مردم هستیم و به هیچ قیمتی حاضر دخل و تصرف در رای مردم نیستم و به کسی باج نخواهیم داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1551

به "ثبت نام 177 داوطلب انتخابات شوراها در شهرستان بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 177 داوطلب انتخابات شوراها در شهرستان بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید