بخشنامه گرامیداشت چهل و دومین سالگرد فجر به استان ها ارسال شد

به گزارش صنایع 90، تهران (پانا) - معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بخشنامه گرامیداشت چهل و دومین سالگرد فجر انقلاب را به استان ها ارسال کرد.

بخشنامه گرامیداشت چهل و دومین سالگرد فجر به استان ها ارسال شد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاونت پرورشی و فرهنگی درآستانه فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، بخشنامه گرامیداشت چهل و دومین سالگرد فجر انقلاب اسلامی با رویکرد و سیاست های پیش بینی شده و با توجه به شرایط فعلی و با شعار محوری انقلاب اسلامی، ولایت پذیری، ایستادگی، پیشرفت و بالندگی را جهت اجرا به استان ها ارسال کرد.

بر این اساس؛ فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت پرشور مجازی و میدانی فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور در برنامه ریزی و برگزاری هرچه با شکوهتر دهه فجر و تبیین نقش فرهنگیان در پرورش و آشنا کردن جوانان و نوجوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف این بخشنامه است.

همچنین؛ برنامه ریزی جهت تشکیل کارگروه های بزرگداشت مناسبت ها در سطح مدارس و مناطق کشور به صورت مجازی و در صورت عدم مغایرت با دستورالعمل ها در ایام دهه فجر به صورت مدیریت شده حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی، از رویکردها و الزامات اجرایی این بخشنامه است.

بخشنامه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1459

به "بخشنامه گرامیداشت چهل و دومین سالگرد فجر به استان ها ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشنامه گرامیداشت چهل و دومین سالگرد فجر به استان ها ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید