با حفظ فاصله اجتماعی ، ممکن است نیمی از رستوران های کانادا تا 2021 دوام نیاورند

به گزارش صنایع 90، رییس رستوران های الیور اند بوناچینی انتقادی کوبنده از دولت فدرال به خاطر برنامه کمکی آن برای کسب و کارها نموده و اخطار داده که تا نیمی از رستوران ها در کانادا ممکن است تا سال آینده دوام نیاورند.

با حفظ فاصله اجتماعی ، ممکن است نیمی از رستوران های کانادا تا 2021 دوام نیاورند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

اندرو الیور رییس و مدیر عامل این زنجیره رستوران واقع در تورنتو به بلومبرگ گفت: به نظرم بدون اینکه دولت عملا کارش را انجام بدهد و از صنعتی حمایت کند که در خط مقدم این مسئله و همچنین از نظر مالی قرار گرفته است، هنوز باور دارم که تا 50 درصد از رستوران ها ممکن است تا 2021 دوام نیاورند.

الیور گفت صنعت خدمات غذایی شاد است که شاهد افتتاح دوباره برخی کسب و کارها با ورود انتاریو به دومین مرحله برنامه باز کردن اقتصاد است، اما به این نکته اشاره نمود که بیشتر رستوران ها در حال حاضر فضای بیرونی ندارند. این یعنی بخش اعظمی از این صنعت ممکن است برای چند هفته دیگر یا حتی مدت بیشتری بسته باقی بماند.

الیور گفت: این 100 درصد قدمی در جهت درست است. همه شاد هستند که حداقل می توانیم کاری انجام بدهیم. اما حساب و کتاب مسلما جور در نمی آید. حمایت برای یاری پرداخت کرایه در حال اتمام است، البته اگر شما یکی از افراد معدود خوش شانسی بوده باشید که صاحب ملک تان درخواست دریافت آن را تا اینجا نموده بوده باشد.

او افزود: هیچ صحبتی درباره اینکه آیا این برنامه ادامه پیدا می نماید صورت نگرفته است.

الیور از دولت خواسته یک برنامه یاری پرداخت اجاره ملک متداوم تر برای بقیه سال راه اندازی کند تا پول مستقیم به کسب و کارهای کوچکی برسد که بتوانند از آن برای پرداخت به مالکان مغازه های شان استفاده نمایند.

او گفت: در درجات بالاتر اینطور به نظر می ىسد که دولت فقط دنبال افرادی است که با آن موافق هستند و به دولت می گویند دارد کار فوق العاده ای انجام می دهد، آن هم حتی با وجود اینکه کمتر از 10 درصد از افراد تا اینجا توانسته اند با موفقیت وارد برنامه پرداخت اجاره بشوند.

او گفت حتی اگر دولت تدابیر اضافه ای اتخاذ کند، تعجب نمی نماید که ببیند 25 درصد از رستوران ها در سراسر کشور به هر حال شکست بخورند.

الیور گفت: به نظرم در جاهایی مانند تورنتو که در آن شهردار جان توری از مردم خواسته به مناطق هسته ای شهری نروند، و در عین حال مالیات املاک برای صاحب خانه ها را تنظیم ننموده و کم ننموده که در نتیجه باعث می گردد مالیات ها به ما منتقل بگردد، مسائل عظیمی به وجود خواهد آمد.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1198

به "با حفظ فاصله اجتماعی ، ممکن است نیمی از رستوران های کانادا تا 2021 دوام نیاورند" امتیاز دهید

1 کاربر به "با حفظ فاصله اجتماعی ، ممکن است نیمی از رستوران های کانادا تا 2021 دوام نیاورند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با حفظ فاصله اجتماعی ، ممکن است نیمی از رستوران های کانادا تا 2021 دوام نیاورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید