اشنایی با برترین مراکز خرید تورنتو

به گزارش صنایع 90، اگر طی سفر به شهر تورنتو قصد خرید و گشت زدن در مراکز خرید بزرگ را داشتید، توصیه می کنیم از قبل، راهنمای ما را در این زمینه مطالعه کنید تا بتوانید تمام آن چیزهای را که احتیاج دارید از برترین جا خریداری کنید.

اشنایی با برترین مراکز خرید تورنتو

شهر تورنتو در تور کانادا گزینه های خرید هیجان انگیزی را در خود جای داده است. مراکز خرید بزرگ مانند ایتون سنتر با گلچینی عالی از برندهای مطرح، مردم زیادی را به خرید وسوسه می نمایند. البته به لطف مغازه های بی همتا و متنوعی که در همه جا وجود دارند، دیگر نیازی نیست حتماً داخل یک محله شیک و مد روز مانند کوئین وست (Queen West) باشید. حمایت از کسب و کارهای محلی در تورنتو زیاد به چشم می خورد و می توانید بوتیک های گلچین شده، مغازه های عتیقه فروشی و جاهایی که اشیای قدیمی و خاطره انگیز می فروشند را در سراسر شهر ببینید. چه در یک محله خاص قصد خرید داشته باشید یا یک بازار محلی یا حتی مرکز خریدی بزرگ، این 10 گزینه شادمان می شوند از بار سنگین کیف پول شما را نجات دهند.

1. شروی گاردنز

برای رسیدن به مرکز خرید بزرگ و با روح شِروِی گاردنز (Sherway Gardens) باید چندین کیلومتر به سمت غرب تورنتو سفر کنید. اینجا از سال 1971 میلادی بازگشایی شده و هر دهه پیشرفته و اکنون مساحت بسیار زیادی دارد. اخیراً برندهای لوکس و اقلامی شناخته شده در صنعت مد را بیشتر می توان داخل مغازه ها دید. شاید به خاطر سقف های کوتاه و نقشه 8 مانندِ ساختمان، به نظر مساحت آن کمتر باشد. در هر آدینه یک بازار کشاورزی از ساعت 8 صبح تا 2 بعد از ظهر برپا می گردد که در آن تخم مرغ های تازه مزرعه، نان و شیرینی، میوه های ارگانیک و سبزیجات تازه به فروش می رسند. هم اکنون 215 مغازه در این مرکز خرید فعالیت می نمایند.

2. یورک ویل ویلج

مرکز خرید یورک ویل ویلِج (Yorkville Village) یکی از شیک ترین و برترین مراکز خرید لیست ما محسوب می گردد که ستاره ها و چهره های مشهور تورنتو و جهان از همان زمان افتتاحش در دهه 1970 میلادی به آن رفت و آمد داشته اند. در اینجا می توانید در پی کفش، کیف دستی و لباس های مجلسی طراحانی بسیار مشهور مانند کارولینا هرِرا، مایکل کورس، استلا مک کارتنی یا کریستین لوبوتَن باشید. در قسمت خواربار هم محصولات تازه و ارگانیک خودنمایی می نمایند. می توانید در یکی از کلاس های یوگا یا اسپینینگ هم شرکت کنید. هر کاری که در اینجا در نظر دارید انجام دهید، به لوکس ترین حالت انجام می گردد که تمام علت آن موقعیت مکانی یورک ویل است.

3. بازار سنت لورنس

آیا می دانستید تورنتو برترین بازار مواد غذایی جهان را در خود جای داده است؟ بنا به گفته مجله نشنال جئوگرافیک، بازار سنت لورنس (St. Lawrence Market) در جنوب شرقِ مرکز تورنتو، عالی ترین مجموعه از فروشندگان مواد غذایی از هر نوع را میزبانی می نماید. می توانید در این بازار سرپوشیده که از سال 1803 مشغول فعالیت است گشت بزنید و فروشندگانی را ببینید که تازه ترین غذای دریایی، پنیر و گوشت ها را برای فروش گذاشته اند. البته بد نیست بدانید که بازارهایی از این دست کم نیستند و می توانید با قدم زدن در محله های مختلف با بازارهایی از جواهرآلات، گل های تازه، پوشاک، هدیه و سوغاتی روبرو شوید.

4. پث

آیا تا به حال فکر نموده اید که زیر زمین چه می گذرد؟ مردم تورنتو دیگر به این مسئله فکر نمی نمایند. راستا پیاده روی زیر زمینی معروف تورنتو، 30 کیلومتر فضای خرید، خدماتی و تفریحی را به هم پیوند داده است. پَث (PATH) به کانادایی ها امکان آن را می دهد که حتی در دماهای زیر صفر هم بدون پوشاک زمستانی بیرون بیایند. بیش از 50 ساختمان از طریق پث به هم وصل شده که بزرگ ترین جاذبه های توریستی شامل ایر کانادا سنتر و برج CN هم در بین آن ها هستند. ساخت این هزارتوی زیر زمینی از سال 1900 میلادی شروع شد که ایتونز (Eatons) فروشگاه های خود را با تونل های زیر زمینی به هم وصل کرد. اتمام این پروژه تا دهه 1990 میلادی ادامه داشت. معین کردن راستاها برای مردمی که قصد استفاده از این گذرگاه های زیر زمینی را داشتند خود زمان بسیاری برد.

5. یورک دیل

زمانی که مرکز خرید یورک دیل (Yorkdale) در سال 1964 میلادی در منطقه ها حومه ای شمال تورنتو تأسیس شد، بزرگ ترین مرکز خرید طبقاتی جهان بود. البته امروز دیگر این عنوان به یورک دیل اختصاص ندارد؛ اما به هر حال هنوز هم می توان زیبایی تحسین برانگیزی را در آن مشاهده کرد. طی نوسازی هایی که در دهه های اخیر صورت گرفتند، یورک دیل شیک تر شده و برندهای مطرح بیشتری مانند مایکل کورس، تیفانی و حتی اولین اپل استور کانادا را به سمت خود کشاند. پروژه توسعه 330 میلیون دلاری در پاییز 2016، این مرکز خرید را به طرزی زیبا و مدرن برای مغازه های لوکسش آماده کرد.

6. تورنتو ایتون سنتر

ایتون سنتر (Eaton Centre)، بزرگ ترین مرکز خرید شرق کانادا محسوب شده و پر بازدیدترین جاذبه گردشگری تورنتو هم به شمار می رود. هر هفته بیش از 1 میلیون نفر از اینجا بازدید می نمایند و در بین 230 مغازه ای که در فضای وسیع خود جای داده به خرید مشغول می شوند. بعد از یک روز خرید در بین برندهای بزرگ و مغازه های متعدد، می توانید برای صرف غذا به یکی از 9 رستوران ایتون سنتر بروید یا در فودکورت مشغول غذاهای فوری شوید.

7. اسکوئر وان

راستا خود را به سمت جنوب غرب و میسی ساگا (Mississauga) کج کنید و از یک خرید خوب لذت ببرید. در اسکوئر وان (Square One) که بزرگ ترین مرکز خرید اونتاریو به شمار میرود، بیش از 360 مغازه و خدمات مختلف وجود دارند. گشت و گذار در بین این مغازه ها حس ماجراجویی زیادی را در شما بیدار می نماید. در بوتیک هایی مانند آن تیلور (Ann Taylor)، ام فور مندوچینو (M for Mendocino) یا استارز منز (Stars Mens) می توانید انتظار مدهای لوکس و گران را داشته باشید. البته بازی مد بعد از افتتاح بن شرمن (Ben Sherman) در سال 2016 به اوج خود رسید. مغازه های تخصصی دیگری مانند مغازه های کفش، لوازم الکترونیکی، زیورآلات و غیره هم در این میان پیدا می شوند.

انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2107

به "اشنایی با برترین مراکز خرید تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشنایی با برترین مراکز خرید تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید