بادامچی: از دولت انتظار می رود از اقتصاددانان استفاده کند

به گزارش صنایع 90، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تصمیمات اقتصادی باید نظرات بخش خصوصی را لحاظ کنیم اما فکری نو و جدید در دولت دیده نمی گردد و چشم انداز روشنی برآورد نمی گردد و انتظار می رود که دولت از اقتصاددانان استفاده کند.

بادامچی: از دولت انتظار می رود از اقتصاددانان استفاده کند

محمدرضا بادامچی، در گفت وگو با خبرنگاران، درباره نکات مطرح شده در دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با سران قوا گفت: برای برون رفت از شرایط فعلی، باید نظر بخش خصوصی را در تصمیمات اقتصادی لحاظ کنیم؛ دولت باید متوجه گردد که به بن بست رسیده است و تصمیماتش نتوانسته راهگشا باشد، خصوصا در جریان بحران ارزی و با تصمیماتی که گرفتند کشور به سمت بحران اقتصادی می رود.

وی اضافه کرد: دولت باید از نظر بخش خصوصی و اقتصاددانان استفاده کند و این کار را نمی نماید و تعیین است که تیم اقتصادی که معرفی نموده است افراد محدودی هستند و با دایره کوچکی مشورت و تصمیم گیری می نماید.

نماینده مردم تهران در مجلس اعلام کرد: فکری نو و جدید در دولت دیده نمی گردد و چشم انداز روشنی برآورد نمی گردد و انتظار می رود که دولت از اقتصاددانان استفاده کند. در کشور ما 20 میلیون نفر تحصیلنموده وجود دارد و با این وجود دولت دایره محدودی را گرفته و انتظار می رود از افراد صاحب نظر بیش تری استفاده کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 105

به "بادامچی: از دولت انتظار می رود از اقتصاددانان استفاده کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بادامچی: از دولت انتظار می رود از اقتصاددانان استفاده کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید