افراد انگشت شماری در ایران سوار این پورشه می شوند!، عکس

به گزارش صنایع 90، پورشه باکستر 718، برادر کوچکتر 911، خودرویی بود که به وسیله مشخص موتور به بازار ایران آمد.نسل سوم این کوپه دوست داشتنی قبلا در کشورمان حضور داشت و حالا در نسل چهارم، با تغییراتی همه جانبه به بازار آمد.

افراد انگشت شماری در ایران سوار این پورشه می شوند!، عکس

امیرمسعود عابدین: این نسل باکستر در سال 2016 معرفی و عرضه شد؛اما در ایران با مدل 2017 به بازار آمد.طراحی نو محصولات پورشه در این محصول هم دیده می شد.

صحبت و تحلیل کردن طراحی پورشه باکستر، قطعا کار حوصله سر بری خواهد بود؛چرا که با همان همیشگی و خوب بودن پورشه مواجهیم.طراحی بدنه باکستر نسل چهارم نسبت به نسل قبل، آن خمیدگی و گرد بودنش را از دست داده و کمی بزرگتر جلوه می نماید.

چراغ های گرد و بیضی شکل در کنار گرافیک زیبای آن، زیبایی بصری نمای جلویی را بیشتر نموده است.

چراغ های قسمت پشت، باریک تر از قبل شده و دیگر گرافیک آن هم تماما قرمز رنگ نیست.در این نسل، نوشته پورشه در مرکز خودرو و بالاتر از عدد 718 قرار گرفته و دیگر نام باکستر دیده نمی گردد.

کابین های پورشه هایی که کوپه هستند، طراحی کلاسیکی دارند و مانند مدل های دیگر مثل ماکان و کاین و پانامرا و...، به راحتی تغییر نمی نمایند.در فضای داخلی باکستر نسل چهارم، فرمان 3 پره کلاسیک پورشه، در کنار دریچه های دایره ای شکل و بعلاوه کنسول وسط شیب دار، بیشترین خودنمایی را دارند.از مصادیق کلاسیک بودن طراحی این بخش، می توان به کیلومترشمار آنالوگ آن اشاره نمود.

چراغ PDLS جلو، رینگ های اسپرت 18 تا 20 اینچی، کیت اگزوز، سیستم ترمز مخصوص پورشه PCCB، تعلیق دوحالته هوشمند، لانچ کنترل، سنسور جلو و عقب، دوربین دنده عقب، سیستم ورود بدون کلید، سیستم صوتی Bose، صندلی اسپرت، گرمکن صندلی، کیسه هوای سرنشینان جلو و جانبی، کیسه هوای مخصوص سر، کروز کنترل و سیستم خروج از خطوط و... از جمله امکانات این خودرو هستند.

نسخه 718 معمولی، دارای یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ مشترک با ماکان بوده که 300 اسب بخار قدرت و 380 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید.شتاب صفر تا صد این نسخه 4.9 ثانیه اعلام شده است.

اما نسخه قوی تر آن، 718S نام دارد که مشخصات پیشرانه اش فرق دارد.پیشرانه 2.5 لیتری توربوشارژ به کار رفته در این نسخه قادر است 350 اسب بخار قدرت و 420 نیوتون متر گشتاور فراوری کند.شتاب صفر تا صد این مدل، 4.4 ثانیه است که می تواند لقب یکی از سریع ترین رودسترهای ایران را یدک بکشد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 مرداد 1402 بروزرسانی: 4 مرداد 1402 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2298

به "افراد انگشت شماری در ایران سوار این پورشه می شوند!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افراد انگشت شماری در ایران سوار این پورشه می شوند!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید