مقایسه دانگ فنگ H30 کراس با خودروهای هم رده

به گزارش صنایع 90، خودروهای بزرگ تر از هاچ بک های معمولی و کوچک تر از کراس اوورهای رایج بازار به کلاس هاچ بک کراس شهره هستند. در این حوزه، برندهای مختلف سعی کرده اند محصولات مختلفی را به نمایش بگذارند و بازار را از آن خودشان کنند. در ادامه به مقایسه دانگ فنگ H30 کراس با رنو ساندرو و لیفان X50 می پردازیم تا ببینیم کدام یک حرف بیشتری برای گفتن دارند.

مقایسه دانگ فنگ H30 کراس با خودروهای هم رده

مقایسه دانگ فنگ H30 کراس با لیفان X50

اولین مقایسه بهتر است تمام چینی باشد؛ مقایسه H30 کراس با لیفان X50. لیفان ها هم جزو خودروهایی هستند که در ایران مورد توجه قرار گرفته اند و بازار خوبی هم داشته اند؛ هرچند اشکالات رایج چینی ها را هم یدک می کشند. اما سازندگان چینی با درک این مسائل سعی کرده اند در نسخه هایی از لیفان، ازجمله X50 و X60، متفاوت ظاهر شوند.

با مقایسه دانگ فنگ H30 کراس با لیفان X50 در می یابیم که موتور به کاررفته در دانگ فنگ H30 کراس بهتر از لیفان X50 است، چون قادر است قدرت بیش تری برای این خودرو تولید کند. چنین پیشرانه ای در دیگر محصولات ارائه دهنده اصلی خودرو، یعنی ایران خودرو، به چشم می خورد و به نوعی امتحان خود را پس داده است.

سرعت ایجادشده دانگ فنگ H30 کراس نیز بالاتر از لیفان X50 است. حجم پیشرانه لیفان X50 نیز 100 سی سی کم تر است که باعث شده 3 اسب بخار قدرت کم تر داشته باشد. ضمن این که حداکثر سرعت ایجادشده دانگ فنگ H30 کراس، 23 کیلومتر بر ساعت بیش تر از لیفان X50 خواهد بود. البته در مصرف سوخت، شرایط لیفان X50 بهتر به صرفه تر است.

شاید بد نباشد که به بررسی مشخصات فنی دانگ فنگ H30 کراس نگاهی بیاندازید. همچنین، پیشنهاد می کنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر، مطلب مقایسه لیفان X50 با خودروهای هم رده را نیز مطالعه کنید.

مقایسه دانگ فنگ H30 با رنو ساندرو

مقایسه دانگ فنگ H30 کراس با رنو ساندرو را باید یک مقایسه چینی ـ فرانسوی دانست. رنو ساندرو جزو کراس اوورهای پرفروش بازار ایران است که تازگی ها افزایش قیمت زیادی را هم تجربه کرده است. جعبه دنده اتوماتیک این خودرو نیز همانی است که در نسخه های پژو 206 و مگان به کار رفته است؛ پس نگرانی از بابت کمبود قطعات و خدمات آن ها نخواهید داشت.

مسئله بعدی در خوش نام تر بودن برند رنو در ایران است و البته در کیفیت آن. رنو ساندرو ماندگاری و کیفیت بیش تری دارد و به همین نسبت، در نسخه های کارکرده با افت قیمت کم تری روبه رو خواهد شد.

اما یکی از بزرگ ترین ضعف های رنو ساندرو، که حتی در نسخه های استپ وی این خودرو هم به چشم می خورد، سادگی و کمبود آپشن های آن است. ایراد بعدی رنو ساندرو سادگی بیش ازحد و زننده آن است.

شاید برای کسانی که در جست وجوی یک خودروی به روزتر و لوکس تر باشند، دانگ فنگ H30 کراس خودرویی بهتر باشد و با هزینه کم تر. اما برای کسانی که صرفاً کارکرد خودرو و عدم افت قیمت آن مهم است، حتماً رنو ساندرو گزینه بهتری خواهد بود.

از سوی دیگر مصرف نسخه مورد بررسی دانگ فنگ H30 کراس کم تر از رنو ساندرو است؛ هرچند که حجم پیشرانه دو خودرو یکسان و قدرت تولیدی شان نیز برابر است. شاید بهتر باشد نگاهی هم به مقایسه رنو ساندرو با خودروهای هم رده داشته باشید.

شما می توانید با مراجعه به بخش خودرو آگهی های سایت خبرنگاران از آخرین قیمت خرید و فروش دانگ فنگ H30 کراس مطلع شوید. نظر شما درباره این خودرو چیست؟ نظرات و تجربیات خودتان را از طریق بخش دیدگاه ها با ما و سایر خوانندگان بلاگ خبرنگاران در میان بگذارید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2127

به "مقایسه دانگ فنگ H30 کراس با خودروهای هم رده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه دانگ فنگ H30 کراس با خودروهای هم رده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید