ارتقای کیفی قطعات خودرو با توان دانش بنیان ها

به گزارش صنایع 90، عضو انجمن همگن قطعه سازان استان تهران ارتقای کیفی قطعات خودرو را با استفاده از توان شرکت های دانش بنیان دانست.

ارتقای کیفی قطعات خودرو با توان دانش بنیان ها

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، بهرام بهادری اضافه نمود:قطعات خودرویی که به ویژه قطعات حساس الکترونیکی که هم اکنون فراوری می گردد با استفاده از ظرفیت و تخصص شرکت های دانش بنیان، ارتقای بسیار مناسبی داشته است.

عضو انجمن همگن قطعه سازان استان تهران گفت:ما توانستیم با استفاده بهینه از موقعیت تحریم، واحد های طراحی، مهندسی و پژوهش را به روزتر نموده و قطعات مورد احتیاج صنعت خودروسازی کشور که پیش از این وارد می شد، در داخل فراوری کنیم.

وی اضافه نمود: قطعاتی که در میز دوم، ساخت داخل فراوری کردیم حتی در کلاس A بوده که در این باره مدیون جوانان با پشتکار بالا و مجهز به دانش روز هستیم.

بهادری گفت: اگر حمایت های لازم از طرف دولت، وزارت صمت و خودروسازان ادامه دار باشد این قول را می دهم که قطعات بهتر و با کلاس بالاتری فراوری کنیم.

وی اضافه نمود: اگرچه شرایط از لحاظ اقتصادی بسیار سخت است، اما به عنوان یک قطعه ساز راضی هستم، زیرا توانستیم با استفاده از این شرایط، نیرو های جدید و متخصصی را استخدام و قطعات بهتری فراوری کنیم، ضمن این که شرایط از نظر فراوری کیفی هر روز در مقایسه با روز قبل در حال بهتر شدن است.

عضو انجمن همگن قطعه سازان استان تهران گفت: اگرچه مسائل تأمین اقتصادی و مواد اولیه پیش روی قطعه سازان وجود دارد، اما شرایط به گونه ای است که نمی توانیم کنار بکشیم بلکه باید با شرایط بسازیم و پیش برویم.

دانلود با کیفیت

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1320

به "ارتقای کیفی قطعات خودرو با توان دانش بنیان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای کیفی قطعات خودرو با توان دانش بنیان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید