آلمان و فرانسه پردازشگر نیمه رسانا می سازند

به گزارش صنایع 90، آلمان، فرانسه و 11 کشور اتحادیه اروپا برای توسعه صنعت نیمه رسانا و دستیابی به قدرت رقابت با آمریکا و آسیا، با یکدیگر همکاری می نمایند.

آلمان و فرانسه پردازشگر نیمه رسانا می سازند

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

13 کشور اروپایی از جمله آلمان، فرانسه و اسپانیا قصد دارند با همکاری یکدیگر در توسعه فناوری پردازشگر نیمه رسانا سرمایه گذاری نمایند.

چنین اقدامی به رشد اروپا در حوزه فراوری نیمه رسانا، بخش های مرتبط با آن و همچنین فناوری های مخصوص دستگاه های متصل به یکدیگر و پردازش اطلاعات یاری می نماید و به این قاره قدرت رقابت با آمریکا و آسیا را می دهد.

در حال حاضر سهم اروپا از بازار440 میلیارد یورویی نیمه رسانای دنیا 10 درصد است. علاوه برآن اروپا برای فراوری دستگاه ها به تراشه هایی وابستگی دارد که در نقاط دیگری فراوری می شوند. طبق گزارش رویترز این وابستگی به زنجیره ذخایر خارجی طی شیوع ویروس کرونا بیش از پیش آشکار شد. علاوه برآن نگرانی های امنیتی نیز بر حساسیت این موضوع اضافه کرد.

در اوایل امسال اتحادیه اروپا برای تخصص 145 میلیارد یورو به توسعه این بخش توافق کرد. در بیانیه مشترک این 13 کشور آمده است: چنین روندی نیازمند کوشش دسته جمعی جهت جمع آوری سرمایه برای هماهنگ سازی اقدامات است.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1350

به "آلمان و فرانسه پردازشگر نیمه رسانا می سازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان و فرانسه پردازشگر نیمه رسانا می سازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید