آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی فردا، 21 شهریور برگزار خواهد شد

به گزارش صنایع 90، طبق اطلاعیه های سازمان سنجش، آزمون استخدامی تامین اجتماعی صبح فردا آدینه 21 شهریورماه در 38 شهرستان کشور برگزار خواهد شد.

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی فردا، 21 شهریور برگزار خواهد شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، آزمون استخدامی سراسری سازمان تأمین اجتماعی صبح فردا، آدینه 21 شهریورماه در 38 شهرستان کشور برگزار می گردد. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت 8:30 آغاز و در های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از آغاز فرآیند بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان می بایست قبل از بسته شدن در های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه هجدهم شهریورماه بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است و متقاضیان می توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس معین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت نامی متقاضیان می توانند از ساعت 8:30 الی 12:00 صبح و 14:00 الی 18:00 بعدازظهر روز پنجشنبه 20 شهریورماه به کننده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه برطرف نقص حوزه مربوط مراجعه و نسبت به اصلاح و برطرف اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1233

به "آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی فردا، 21 شهریور برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی فردا، 21 شهریور برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید