جزئیات ثبت نام نودانشجویان ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد

به گزارش صنایع 90، جزئیات ثبت نام نودانشجویان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران برای نیمسال اول تحصیلی 1401-1400 اعلام شد.

جزئیات ثبت نام نودانشجویان ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، پذیرفتگان دوره کارشناسی ارشد پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران از 11 مهر 1400 تا 21 مهر 1400 مهلت دارند برای ثبت نا م و تکمیل فرایند آن با وارد کردن کدملی به عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور (داوطلبینی که فاقد شماره شناسنامه می باشند از کدملی به عنوان کد کاربری و رمز عبور استفاده کنند)به سایت sipad.tums.ac.ir/Hermes.html?param=stdnew مراجعه و نسبت به ا سکن مدارک و ثبت نام اینترنتی خود اقدام کنند.

بدیهی است عدم تکمیل مدارک و تائید نهایی آن در موعد مقرر به منزله انصراف تلقی و مراتب به وزارت متبوع اعلام خواهد شد. در ضمنً آغاز دوره از نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 و یا با تشخیص و نظر دانشکده و گروه آموزشی از نیمسال دوم 1401-1400 است.

پذیرفته شدگان مرد باید تمامی مراحل ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود را تا صدورمجوز ثبت نام از سوی سازمان وظیفه عمومی پیگیری کنند تا مجوز ثبت نام (مجوز مورد نظر تاریخ و شماره و امضا دارد) صادر گردد.

دانشجویانی که عدم صدور مجوز ثبت نام برای آنان از سوی سازمان وظیفه عمومی صادر می گردد، می تواند به دلیل عدم رعایت مقاطع پیش احتیاج و... باشد که در این موارد لازم است درخواست توجیه عدم صدور معافیت تحصیلی را تکمیل کرده و مدارک موردنظر را برای وظیفه عمومی ارسال کنند. در ضمن دلیل عدم صدور معافیت تحصیلی به دانشجو در کارتابل نشان داده می گردد.

دانشجویان در تکمیل فرم درخواست معافیت تحصیلی و به هنگام درج مقطع تحصیلی، آغاز به تحصیل، رشته تحصیلی و مقطع قبلی دقت کافی کنند. مهلت ثبت درخواست معافیت تحصیلی در سامانه وظیفه یک ماه است.

ارائه گواهی 2 سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی تا 31 شهریور 1400 برای کلیه پذیرفته شدگان رشته های (1 ـ پرستاری مراقبت های ویژه 2 ـ پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان 3 ـ پرستاری اورژانس 4 ـ مدیریت پرستاری)و ارسال گواهی تسویه حساب و یا تقسیط بدهی با صندوق رفاه دانشجویان نیز لازم است.

نکات مهم

الف: لازم است پذیرفته شدگان همزمان با ثبت نام اینترنتی برای تکمیل فرم های آنالیز صلاحیت عمومی (گزینش) به سایت https://sajed.tums.ac.ir/Account/Login?ReturnUrl=%2f مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ها گزینش اقدام کنند بدیهی است در صورت عدم تکمیل فرم های مذکور فرایند ثبت نام ناقص و به مرحله تایید نخواهد رسید. داوطلبان درصورت لزوم با تلفن های 88992765 - 021 و یا 09383340659 تماس حاصل کنند. (نکته مهم: برای آغاز در سامانه ساجد از گزینه فراموشی کلمه عبور استفاده کنند).

ب: جهت آگاهی از تکمیل بودن و تائید مدارک لازم است مجددا حداکثر بعد از 48 ساعت کاری به سایت مراجعه تا پیغام ثبت نام انجام شد را مشاهده و رسید تاییدیه آن را جهت ارائه به هنگام ثبت نام حضوری در دانشکده پرینت کنند.

ج: درصورت مشاهده پیغام مدارک ناقص است، سریعا نسبت به برطرف نقص اقدام کنند.

د: ثبت نام کنندگان جهت اطلاع از زمان دقیق آغاز دوره و نحوه و زمان انتخاب واحد و آشنایی با دروس و گروه آموزشی به سایت و یا با تلفن آموزش دانشکده تماس و پیگیری فرمایند. برای دریافت آدرس سایت و تلفن دانشکد ها اینجا را کلیک کنند.

ر: برای دریافت کارت دانشجوئی و اطلاع از امکانات رفاهی، خوابگاه و... به سایت معاونت دانشجویی فرهنگی به سایت http://vsca.tums.ac.ir مراجعه کنند.

ز: ارسال هرگونه درخواست (به غیر از اسکن مدارک ثبت نامی که باید صرفاً به وسیله سایت ثبت نام صورت گیرد) بوسیله تلفن همراه به وسیله آدرس میز خدمت امکان پذیر می باشد و احتیاج به مراجعه حضوری نخواهد داشت.

ه: در صورت بروز هرگونه مشکل در سایت ثبت نام با میزخدمت معاونت آموزشی دانشگاه به شماره 81633047 و شماره واتس آپ 09302308499 تماس حاصل کنید. در ضمنً تلفن شماره 81633751 اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه در ایام ثبت نام از ساعت 9 صبح تا ساعت 14 جوابگو سوالات احتمالی دانشجویان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2113

به "جزئیات ثبت نام نودانشجویان ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ثبت نام نودانشجویان ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید