100 طرح در شهرک های صنعتی خراسان رضوی به بهره برداری می رسد

به گزارش صنایع 90، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: از 100 طرح در شهرک های صنعتی خراسان رضوی تا انتها سال بهره برداری می گردد.

100 طرح در شهرک های صنعتی خراسان رضوی به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگاران از مشهد ، علی بهرامی زاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: تا سرانجام سال 100 طرح صنعتی در مرحله اجرایی نصب ماشین آلات در واحد با کاربری های مختلف تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به بهره برداری می رسد.

وی گفت: 2 هزار و 111 طرح صنعتی شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارند که بخش قابل توجهی از آن ها مراحل سرانجامی کار را می گذرانند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: هم اینک از مجموع طرح های صنعتی در حال اجرا در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، اجرای 333 طرح با پیش بینی سرمایه گذاری 14 هزار و 118 میلیارد ریال در مرحله نصب ماشین آلات قرار گرفته است که بیشتر آن ها با کمی از یاری های اقتصادی می توانند به بهره برداری برسند.

بهرامی زاده گفت: مجریان 802 طرح صنعتی دیگر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در حال ساخت و ساز واحد صنعتی هستند که پیش بینی سرمایه گذاری برای اجرای کامل آن ها 47 هزار و 719 میلیارد ریال است.

وی گفت: تعداد طرح های صنعتی فاقد مراحل پیشرفت فیزیکی و تنها دارای زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی 976 مورد است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: سرمایه گذاری برای اجرای کامل این طرح ها 48 هزار و 94 میلیارد ریال پیش بینی می گردد.

بهرامی زاده گفت: زمینه فعالیت طرح های صنعتی در حال اجرا در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی شامل نساجی، کانی های غیرفلزی، فلزی، غذایی، شیمیایی، سلولزی، خدمات، برق و الکترونیک است و به ازای اجرای کامل هر طرح صنعتی به طور میانه برای 20 نفر شغل ایجاد می گردد.

وی گفت: 50 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در خراسان رضوی وجود دارد که از این تعداد 29 واحد شهرک صنعتی و 21 واحد ناحیه صنعتی است و از مجموع این تعداد 26 شهرک صنعتی و 14 ناحیه صنعتی فعال بوده و واگذاری زمین در آن در حال اجرا است.

/س.ع.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2061

به "100 طرح در شهرک های صنعتی خراسان رضوی به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 طرح در شهرک های صنعتی خراسان رضوی به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید