یوونتوس به دنبال معاوضه رونالدو با نیمار

به گزارش صنایع 90، سران باشگاه یوونتوس طرح معاوضه فوق ستاره پرتغالی خود با ستاره برزیلی پاری سن ژرمن را در سر دارند.

یوونتوس به دنبال معاوضه رونالدو با نیمار

به گزارش خبرنگاران، لئوناردو، مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری سن ژرمن روز گذشته (سه شنبه) در گفت وگو با شبکه تلویزیونی این باشگاه احتمال کوشش PSG برای به خدمت دریافت کریستیانو رونالدوی 35 ساله را در آینده رد کرد.

او در این باره گفت: نمی دانیم چه اتفاقی در آینده خواهد افتاد. ممکن است رونالدو فردا از خواب بیدار گردد و بخواهد به تیمی دیگر نقل مکان کند. چه باشگاهی توانایی خرید رونالدو را دارد؟ تعداد محدودی باشگاه قادر به این کار هستند که پاری سن ژرمن هم جزو آنهاست. خرید چنین بازیکنانی البته معمولاً بسته به شرایط و فرصت ها دارد. باید خودمان را برای نقل وانتقالات آماده کنیم و اولویت هایی هم داریم، اما گاهی اوقات در نقل وانتقالات اتفاقات غیرقابل پیش بینی می افتد.

پایگاه خبری توتو مرکاتو وب ایتالیا هم با انتشار گزارشی مدعی شد که سران باشگاه یوونتوس به دنبال معاوضه کریستیانو رونالدوی 35 ساله با نیمار، ستاره 28 ساله پاری سن ژرمن هستند و امیدوارند معاوضه این دو بازیکن در تابستان آینده شکل عملی به خود بگیرد.

رونالدو و نیمار شرایط قراردادی یکسانی داشته و هر دو بازیکن تا سرانجام ماه ژوئن 2022 با باشگاه های یوونتوس و پاری سن ژرمن قرارداد دارند و هنوز تمدید قراردادی هم بین طرفین صورت نگرفته، از این رو یوونتوس امیدوار به عملی شدن معاوضه کریس با نیمار است.

نشریه اسپانیایی آاِس چاپ مادرید اخیراً گزارش داده بود باشگاه یوونتوس میخواهد تابستان آینده کریستیانو رونالدو را در لیست فروش خود قرار دهد تا از انتقال این فوق ستاره پرتغالی سود ببرد.

سران باشگاه یوونتوس بر این باورند که تمدید قرارداد رونالدو که در ماه فوریه 36 ساله می گردد، می تواند همراه با ریسک باشد و اینکه حفظ او با توجه به دستمزد بالایی که دارد، توجیهی ندارد.

یوونتوس، تابستان دو سال پیش رونالدو را به خدمت گرفت تا به این تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یاری کند، اما این اتفاق هنوز محقق نشده و یووه همچنان در حسرت کسب اولین جام اروپایی اش از سال 1996 است.

مهاجم پیشین تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید، تا به امروز در 94 بازی برای راه راه پوشان تورین به میدان رفته و 71 گل نیز به ثمر رسانده است. او که تنها یکسال دیگر با یووه قرارداد دارد، در این مدت به این تیم برای کسب دو قهرمانی در سری A ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا یاری نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1335

به "یوونتوس به دنبال معاوضه رونالدو با نیمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس به دنبال معاوضه رونالدو با نیمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید