علیرضا حقیقی در فهرست خرید های تابستانی ساسولوی ایتالیا

به گزارش صنایع 90، خبرنگاران: یک منبع معتبر در ایتالیا از احتمال انتقال سنگربان تیم ملی ایران به سری A ایتالیا اطلاع داد.

علیرضا حقیقی در فهرست خرید های تابستانی ساسولوی ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، سایت خبری کالچومرکاتووب ادعا کرد نام علیرضا حقیقی، سنگربان تیم ملی ایران در جام جهانی 2014، در فهرست خرید های تابستانی ساسولو قرار گرفته اما ارائه پیشنهاد به وی منوط به اما و اگرهایی است که در بازار جابجایی رخ دهد.

طبق ادعا این سایت، مایکل آگاتزی، سنگربان میلان گزینه اول ساسولو است اما این تیم دسته اولی در صورتی برای جذب این دروازه بان 30 ساله شانس دارد که میلان بتواند دیه گو لوپس، دروازه بان اسپانیایی رئال مادرید را جذب کند.

با پیوستن کیلور ناواس، سنگربان تیم ملی کاستاریکا به رئال مادرید، آینده دیه گو لوپس در سانتیاگوبرنابئو در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و شایعاتی در مورد احتمال جدایی وی از کهکشانی ها شنیده می گردد. گروهی از رسانه های ایتالیایی روز گذشته اعلام نموده اند که میلان به صف مشتریان لوپس پیوسته است و در صورت جذب وی این احتمال وجود دارد که با فروش آگاتزی به ساسولو موافقت کند به خصوص که عملکرد سنگربان پیشین کیه وو در اردوی پیش فصل روسونری تعریفی نداشت.

کالچومرکاتو وب نوشته است در صورتی که میلان پیروز به جذب لوپس نگردد، احتمال جدا شدن آگاتزی از این تیم کاهش می یابد و به همین دلیل ساسولو علیرضا حقیقی که اکنون برای روبین کازان روسیه بازی می نماید زیر نظر گرفته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 438

به "علیرضا حقیقی در فهرست خرید های تابستانی ساسولوی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا حقیقی در فهرست خرید های تابستانی ساسولوی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید