تورهای جذاب تابستانی

به گزارش صنایع 90، - سفر به بالی:

یکی از بهترین تورهای گردشگری در جنوب شرق آسیا تور بالی است. بالی جزیره ای است در نزدیکی خط استوا و یکی از استان های کشور اندونزی به شمار می آید. بالی جزیره ای است بسیار زیبا و با امکانات فراوان توریستی و دارای هزاران هتل و همچنین جاذبه های گردشگری مختلف برای تمام سنین. بطوری که از بچه ها گرفته تا جوانان و حتی سالمندان نیز هر یک به نوبه خود می توانند از زیبایی ها و یا امکانات توریستی این جزیره زیبا استفاده نموده و یک سفر بسیار خاطره انگیز و استثنایی را برای خود و خانواده یا همراهان شان به ارمغان آورند. بالی دارای جنگل های سرسبز، سواحل بکر و عالی برای استراحت و شنا، پارک آبی، معبدهای شگفت انگیز قدیمی، موزه های مختلف، رستوران های بسیار مناسب، مراکز خرید عظیم و مجهز، بازارهای هنری و صنایع دستی، برگزاری جشن ها و فستیوال های مختلف، امکانات مختلف جهت گردش با فیل و یا اسب سواری در جنگل ها و ساحل این جزیره و یا امکان انجام ورزش های هیجان انگیز و جذابی مانند کواد سواری، قایق سواری در رودخانه خروشان و ده ها امکانات و جاذبه های دیگر است که مطمئنا از استفاده از آنها هیجان زده خواهید شد. جالب است که بعضی از جاذبه های گردشگری بالی را در کمتر کشور توریستی دیگر می توانید تجربه کنید از جمله سوار شدن بر هلی کوپتر و گردش با آن از روی کوه های آتشفشانی کینتامانی و یا راه رفتن بر روی کف اقیانوس و دیدن ماهی ها و موجودات آبزی از نزدیک (sea walk). خلاصه کلام اینکه هر چه از زیبایی ها و جاذبه های بالی برای شما بگوییم، باز هم کم است. امیدواریم شما هم با سفر با تور بالی بتوانید از این جاذبه ها و امکانات توریستی عالی این سرزمین رویایی استفاده و لذت ببرید.

تورهای جذاب تابستانی

- سفر به تایلند:

تایلند یکی از کشورهای جهانگردی جنوب شرق آسیاست که سرزمین لبخند معروف است و بیشتر مردم این کشور بودایی هستند و مردمانی بسیار مهمان نواز و مهربان هستند. تور تایلند امروزه به نامی آشنا برای بسیاری از مردم دنیا از جمله هموطنان خودمان تبدیل شده و این کشور زیبای جهانگردی هر ساله پذیرای میلیون ها نفر جهانگرد و جهانگرد از سراسر دنیا است. اهمیت تورهای تایلند و نقش این کشور در توریسم دنیا به حدی است که امروزه تایلند در بیشتر نظرسنجی ها معمولا به عنوان یکی از ده مقصد برتر جهانگرد های دنیا شناخته می گردد. تور بانکوک، تور پوکت، تور پاتایا، تور ساموئی، هواهین و … هر کدام جاذبه های خاص خود را دارند. به همین جهت تایلند با داشتن هزاران جاذبه های طبیعی و یا مصنوعی به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهانگردی آسیا و بلکه دنیا شناخته می گردد. از جمله: گردش با قایق دور کاخ سلطنتی بانکوک، پارک های آبی، سواحل بکر و زیبا، جنگل های دیدنی، جزیره های بسیار جالب، امکانات جهانگردی مختلف از جمله شهربازی بانکوک، رستوران های لوکس و عظیم، موزه های مختلف، آثار تاریخی دیدنی از جمله معبدها و مجسمه های عظیم بودا، بازارهای عظیم و کوچک، قایق سواری، فیل سواری، امکان انجام ورزش های آبی مختلف از جمله شنا و غواصی و یا پاراسیلینگ، پارک وحش و صدها جاذبه دیدنی دیگر که بسیاری از آنها را با قایق و یا کشتی می توانید ببینید و از روزها و شبهای رویایی تایلند لذت ببرید.

تایلند به حدی زیباست که تا به امروز محل فیلمبرداری بسیاری از فیلم های سینمای هالیوود بوده است. امیدواریم شما هم از سفر به سرزمین لبخند لذت ببرید.

- تورهای ارزان اروپا:

اروپا این قاره سرسبز دنیا، سرزمینی است زیبا با تاریخی باشکوه و کشورهایی با فرهنگ های مختلف و جاذبه های فراوان. اروپا مهد تمدن های کهنی است از جمله تمدن یونان باستان و امپراطوری روم (ایتالیای امروزی) و در عین حال قاره ای با کشورهای پیشرفته و مدرن. امروزه سفر با تورهای اروپا و دیدن کشورهایی مانند یونان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، قبرس جنوبی، بلغارستان، صربستان، کرواسی و سایر کشورهای این قاره در برنامه بسیاری از مسافران و دنیاگردان قرار گرفته است. بطوری که گفته می گردد هر ساله کشور فرانسه دارای رکورد بیشترین بازدید کننده و جهانگرد از سراسر دنیا است. از طرف دیگر کشورهایی مانند یونان نیز با داشتن هزاران جزیره و امکانات جهانگردی دیگر از جمله آثار تاریخی و باستانی بسیار باشکوه (به خصوص در آتن و یا جزیره کرت)، مردمانی مهربان و خونگرم که تشابهات فرهنگی زیادی با ایرانیان دارند، سواحل جهانگردی، رستوران های عظیم با غذاهای لذیذ یونانی، مراکز تفریحی جوانان، مناظر زیبای طبیعی و تور کشتی همه موجب افزایش محبوبیت تور یونان به عنوان یکی از بهترین تورهای ارزان اروپا نزد ایرانیان شده است. اگر می خواهید به قاره اروپا سفر کنید، یکی از بهترین و شگفت انگیزترین کشورهایی که می توانید از آنها دیدن کنید یونان است.

منبع: مجله سفر
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 994

به "تورهای جذاب تابستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای جذاب تابستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید