گفته بودم قهرمان با سوت آخر تعیین می گردد، پنالتی هایمان بیشتر بود

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از تساوی یک - یک امشب ماشین سازی تبریز و پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس استادیوم آزادی تهران گفت: همانطور که قبلاً گفته بودم قهرمان لیگ در سوت دیدار پایانی تعیین خواهد شد. امروز از فرصت هایمان استفاده نکردیم اما هیچ ایرادی نمی توانم از بازیکنانم بگیرم و از آنها به خاطر تلاشی که کردند تشکر می کنم.

گفته بودم قهرمان با سوت آخر تعیین می گردد، پنالتی هایمان بیشتر بود

وی ادامه داد: متأسفم به خاطر هوادارانمان که بسیار عالی بودند. متأسفم از اینکه نتوانستیم با هم قهرمانی را جشن بگیریم. بازی با پارس جنوبی در انتظار ماست و در آن بازی این فرصت را داریم که قهرمان شویم.

برانکو ایوانکوویچ گفت: ماشین سازی یک فرصت داشت و گل شد ما 19 شوت به دروازه داشتیم و 11 موقعیت گل ایجاد کردیم و مالکیت توپ را هم در اختیار داشتیم اما نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. به هر حال فوتبال است و این اتفاقات در آن رخ می دهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد بودیمیر در طول حضورش در جمع شاگردانش گفت: بودیمیر را آوردیم که گل بزند اما به خاطر مصدومیت هایی که برایش رقم خورد نتوانست خوب باشد. اما امروز پنالتی را او گرفت و در یکی دو موقعیت دیگر هم صاحب فرصت شد که باید ببینیم. ایشان یکسال دیگر با ما واقع شده است و عملاً باید بماند مگر اینکه تغییری ایجاد گردد.

برانکو در خصوص داوری این دیدار و گلایه حریف از اینکه داوری به ضرر آنها بوده است گفت: خواهش من این است که فیلم را ببینید. چیزی که من از بازیکنان شنیدم این است که یک پنالتی نبود و سه پنالتی بود که باید برای تیم ما رقم می خورد. برای همین مشتاق شدم فیلم بازی را ببینم.

وی در خصوص شرایط قهرمانی تیمش گفت: هر چند که یک امتیاز هم برای قهرمانی ما کافی است اما برای بردن به جم می رویم. فوتبال سخت است و هیچ چیز آسانی نداریم. ما برای پیروزی برابر پارس جنوبی به میدان خواهیم رفت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سوال که به نظر می رسد علیپور خسته است و چرا از بازیکن دیگری استفاده نکردید گفت: طبیعی است که او خسته باشد اما روز خوبی را پشت سر گذاشت. عالیشاه به عنوان یک هافبک بازی می نماید و در دو بازی گذشته به عنوان مهاجم هم بازی کرد اما طبیعتاً علیپور برابر ماشین سازی عملکرد خوبی داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 237

به "گفته بودم قهرمان با سوت آخر تعیین می گردد، پنالتی هایمان بیشتر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفته بودم قهرمان با سوت آخر تعیین می گردد، پنالتی هایمان بیشتر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید