کمالوند: بعد از تعطیلات گسترش فولاد دیگری را می بینید، وقتی ویسی به مسافرت رفت دخسوس را جذب کردیم

به گزارش صنایع 90، سرمربی گسترش فولاد تبریز وعده داد، بعد از تعطیلات لیگ برتر تیمش چهره ای دیگر پیدا خواهد نمود.

کمالوند: بعد از تعطیلات گسترش فولاد دیگری را می بینید، وقتی ویسی به مسافرت رفت دخسوس را جذب کردیم

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تورهای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از تبریز، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس ضمن بیان این مطلب گفت: جا دارد قبل از هر چیزی باید سه تبریک بگویم. در ابتدا به مناسبت روز خبرنگاران تبریک می گویم، به خبرنگارانی که بدون هیچ چشمداشتی کارشان را انجام می دهند. سپس بابت میلاد حضرت معصومه (س) تبریک عرض می کنم. روز دختر را نیز تبریک می گویم.

وی در ادامه اضافه نمود: ما سال قبل بازی را به پرسپولیس باختیم، ولی متأسفانه تاریخ زیاد در ذهن ما نمی ماند. من تا سال گذشته که مربی گسترش فولاد بودم هیچ وقت به استقلال تهران نباختم. پرسپولیس را نیز دو فصل پیش برای اولین بار شکست دادم، اما سال گذشته به این تیم باختیم.

کمالوند خاطر نشان کرد: ممکن است یکبار پرسپولیس را ببریم و بار دیگر در خانه ببازیم. این اتفاقات رخ می دهند و امری طبیعی به حساب می آیند. خود م هم دوست ندارم این اتفاقات رخ بدهد، اما همه اینها دلیل دارند. وقتی یک چیزی تکرار می گردد، یعنی پشت سر آن یک دلیل وجود دارد. برای یک تورنمنت، نمی خواهم 30 بازی را فدای سه چهار بازی کنم.

وی اضافه نمود: با اینکه در دو بازی گذشته برد نداشتیم، اما نتایج مان هم بد نبوده است. اگر توپ های مان گل می شد، پیروز میدان می شدیم. بعد از تعطیلات هم آمادگی مان را افزایش می دهیم و بعد از تعطیلات تیم دیگری را می بینید. باید بگویم ما مسائلی داریم که باید آن را حل کنیم. امیدوارم بتوانیم امتیاز کامل بازی مقابل پرسپولیس را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تا به حال از باشگاهی اخراج شده اید یا نه، توضیح داد: در هر تیمی که بودم و از هر جایی که کار را آغاز کردم، با همان تیم نیز فصل را به اتمام رسانده ام. اعتقاد دارم پروسه تیم داری زمان بر است. از طرفی ترکیبی که سال جاری به کار می گیریم نسبت به سال قبل شش تغییر دارد. هماهنگ شدن این بازیکنان زمان می برد.

کمالوند در مورد احتمال حضور بیش از اندازه طرفداران از ملاقات این تیم مقابل پرسپولیس اضافه نمود: مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد به دنبال افزایش جایگاه های ورزشگاه بنیان دیزل است. زمانی که نتوانستیم ورزشگاه را در اختیار تراکتورسازی بگذاریم، شرمسار مردم شدیم، اما قرار است ظرفیت ورزشگاه را تا 10 هزار نفر افزایش دهیم تا طرفداران راحت باشند. امیدوارم در این بازی اتفاقی رخ ندهد. البته شرمسار ایم که ظرفیت ورزشگاه خانگی مان بیش از این نیست.

سرمربی گسترش فولاد با اشاره به شناختی که از حریف دارد، اضافه نمود: استقلال و پرسپولیس را همه می شناسند، چون بازی های شان پخش مستقیم می گردد.

وی در مورد خط حمله تیمش اضافه نمود: وقتی خط حمله گلزنی نمی نماید دو دلیل دارد. یا مهاجمان مهارت کافی را ندارند و یا به اندازه نرمال، آماده نیستند. مشکل تیم ما، مشکل دوم است. شیمبا هنوز به آمادگی کامل نرسیده، ولی بازیکن بسیار خوبی است. قبل از بازی با پیکان او فقط شش جلسه تمرینی در کنار ما بود، اما در هفته های آینده مسائل در این زمینه حل می گردد.

کمالوند در مورد تعداد بالای اخطارها نیز گفت: برای هر کارت زرد 5 میلیون تومان از قرارداد بازیکنان کسر می گردد و اگر من خطای بازیکن را غیرفنی تشخیص بدهم، آن بازیکن جریمه خواهد شد. در حال حاضر خوشبختانه 10 میلیون تومان از قرارداد بازیکنان به حساب باشگاه آمده است.

سرمربی جوان آبی پوشان تبریزی در مورد مصاحبه ای که علیه داریوش شجاعیان هافبک تیمش بعد از بازی مقابل ماشین سازی انجام داد، توضیح داد: رابطه یکسری بازیکنان با مربی خود، نسبت بازیکن و مربی نیست. من برای چنین بازیکنانی از جوانی ام مایه گذاشته ام و اگر از بازیکنی توقع زیادی داشته باشم، بیشتر به او گیر می دهم. نمی توانم بگویم به طور قطع شجاعیان بهترین بازیکن ایران است اما حضورش در تیم ملی نشان می دهد که جزو بهترین های ایران به حساب می آید. او باید چند ماه دیگر برای تیم ملی بازی کند و فکر می کنم شوک مثبتی به این بازیکن داده ام.

وی در مورد پیش بینی نتیجه بازی با پرسپولیس اضافه نمود: برد این ملاقات بیش از اندازه مرا خرسند نمی نماید و باخت هم مرا ناراحت نخواهد کرد. من 21 سال است که مربی گری می کنم و موهایم در این راه سفید شده است. می دانم که رفته رفته تیم ها می توانند خودشان را در لیگ برتر پیدا نمایند. برای این فصل بالای 20 امتیاز در نظر گرفته ایم و حداقل 21 یا 22 امتیاز باید کسب کنیم.

کمالوند ادامه داد: باشگاه گسترش فولاد با راهنمایی مالک و هیئت مدیره و به همراه مدیرعامل مان سمندر که مثل یک برادر است، در کنار ماست. ما سال جاری کار عجیبی انجام دادیم و 16 بازیکن مان بالای 3 سال قرارداد بسته اند از دخسوس تا شجاعیان. بسیاری از پدیده ها و بازیکنان جوان نیز بالای سه سال با ما قرارداد دارند. در واقع گسترش یک فرایند رو به رشد دارد و این فرایند ادامه پیدا می نماید. این قول را می دهم که به وعده ام وفا کنم و جزو 6 تیم اول باشیم. با این حال سال دیگر ترکیب مان تغییرات زیادی ندارد و این موضوع باید الگوی دیگر تیم ها باشد.

سرمربی گسترش فولاد نسبت به حرف های سرمربی سپاهان نیز واکنش نشان داد و اضافه نمود: هفته گذشته بعضی سایت ها نوشته بودند که عبدالله ویسی در انتها جلسه کنفرانس خبری گفته بود باور نمی کنم دخسوس با گسترش فولاد سه ساله ببندد. مهم نیست دیگران چه فکری می نمایند. از دوستان خواهش می کنم در کار دیگر تیم ها دخالت نداشته باشند. وقتی گفتیم خلعتبری یک میلیارد و 100 میلیون قرارداد دارد، دروغ نگفته ایم. چرا نمی خواهید این را باور کنید.

وی ادامه داد: در زمانی که خیلی از مربیان ایران به مسافرت رفته بودند، من در ایران ماندم تا بازیکن جدید انتخاب کنم. اگر ویسی به مسافرت نمی رفت می توانست بازیکن بگیرد. بهتر است بی جهت تهمت نزنیم. هر کسی، هر چقدر که می خواهد، می تواند برای جذب بازیکن پول بدهد. همه قراردادهای ما واقعی هستند که از این موضوع بسیار خرسندیم. همین طور خرسندیم که با 600 میلیون تومان توانستیم دخسوس را جذب کنیم اما مطمئن باشید قیمت این بازیکن بیش از یک میلیارد تومان است.قرارداد دخسوس سه ساله است و این بازیکن هم گفته می خواهد فوتبالش را در گسترش فولاد به اتمام برساند.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 735

به "کمالوند: بعد از تعطیلات گسترش فولاد دیگری را می بینید، وقتی ویسی به مسافرت رفت دخسوس را جذب کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: بعد از تعطیلات گسترش فولاد دیگری را می بینید، وقتی ویسی به مسافرت رفت دخسوس را جذب کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید