گردشی در اطراف شهر ونیز

به گزارش صنایع 90، در شهر ونیز برای سفرهای یک روزه به کجا برویم

ونیز آنقدر زیباست و جاذبه های تاریخی دارد که هر چه در این شهر بگردید بیشتر عاشق این شهر دوست داشتنی می شوید، شهری که با کانال های آب محسور کننده اش چنان جادو می شوید که می خواهید تا ابد در این شهر زیبا بمانید، اما شاید گاهی بخواهید به تفریحگاه های اطراف این شهر هم سر بزنید، می خواهیم شما را با شهرهای زیبای اطراف ونیز آشنا کنیم که نزدیک این شهر هستند و به راحتی می توانید به آنجا سفر کنید با خبرنگاران همراه باشید.

گردشی در اطراف شهر ونیز

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

راونا

از ونیز با دو ساعت رانندگی می توانید به شهر راونا برسید، در راونا کلیساهای قدیمی زیادی وجود دارد که معماری زیبایی دارند و بعضی از آن ها حتی در 1500 سال پیش ساخته شده اند در این کلیساها می توانید شاهد بهترین موزاییک کاری های روم شرقی در اروپا باشید. اگر به این شهر زیبا رفتید می توانید سوار بر دوچرخه شده و یا پیاده به مرکز شهر بروید در آنجا کلیسای زیبای باسیلیکا و موزاییک کاری های شگفت آور آن را ببینید، به میدان دل پوپولو که میدان اصلی شهر است و در 1500 سال پیش ساخته شده بروید و با تاریخ این محل بیشتر آشنا شوید، بعد از آن سری به بازار مارکاتو بزنید و خوارکی های خوشمزه آن را امتحان کنید، در راه بازگشت از مقبره پالاچیدیا هم دیدن کنید چون موزاییک کاری های زیبایی دارد.

پادوآ

پادوآ قدیمی ترین شهر شمال ایتالیا است و توسط تروجان ها در قرن 12 قبل از میلاد تاسیس شد، سفر به این شهر از محبوب ترین سفرهای مردم شهر ونیز محسوب می گردد، این شهر تاریخی جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که مهمترین آن ها کلیسای اسکرووگنی است که بر روی دیوارهای آن نقاشی های جیوتو در سال های آخر زندگیش قرار گرفته است، نقاشی هایی که شاهکار قرن 14 اروپا هستند، آثار هنری چشمگیری مثل مجسمه سواره نظام ها را که توسط دوناتلو ساخته شده می توانید در باسیلیکای سنت آنتونیو ببینید، همچنین برای استراحت می توانید به کافه این شهر بروید که در سال 1831 تاسیس شده و همواره مشتریان خاص خود را دارد.

ویچنزا

می توانید با 60 کیلومتر رانندگی از شهر ونیز به شهر تاریخی ویچنزا برسید که به داشتن ساختمان هایی با معماری زیبا معروف است، بیشتر ساختمان های این شهر توسط آندرئا پالادیو ساخته شده و معروف ترین اثر او تئاتر المپیک است. می توانید در منطقه تاریخی این شهر گردش کنید و با دیدن این همه آثار تاریخی سفری به گذشته داشته باشید، در موزه های بیشمار آن مدتی متوقف شوید و با دقت آثار باستانی آن را تماشا کنید، به گالری های هنری و میدان های معروف بروید و معنی ایتالیای تاریخی را بیشتر کشف کنید. در بیرون این شهر ویلای روتندا قرار گرفته است که دلیل خیلی ها برای سفر به شهر ویچنزا می باشد، این ویلا در سال 1591 توسط پالادیو طراحی شد و با تماشای آن می توانید همه ایده های متحول شده این طراح بزرگ و مطرح را در یک بنا مشاهده کنید.

ورونا

اگر از علاقمندان به آثار شکسپیر هستید حتما به ورونا سفر کنید چون داستان عاشقانه رومئو و ژولیت در این شهر رخ داده است و مکان هایی که مربوط به داستان های شکسپیر هستند، تحت پوشش کلیسای سن زنو ماگیوره قرار دارند و تبدیل به پربازدید ترین جاذبه های گردشگری ورونا شده اند.

منبع: touropia.com

منبع: الی گشت
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 456

به "گردشی در اطراف شهر ونیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشی در اطراف شهر ونیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید