ده مکان بسیار زیبا در سوئیس (1)

به گزارش صنایع 90، سوئیس کشوری است که به زیبای طبیعی بی همتای خود فخر می نماید و می بالد و یکی از مقصد های توریستی مهم در جهان است. در اینجا لیستی از ده مکان بسیار زیبا برای بازدید در کشور ویلیام تل آورده شده است.

ده مکان بسیار زیبا در سوئیس (1)

مترجم : بهروزی

منبع:راسخون

سوئیس کشوری است که به زیبای طبیعی بی همتای خود فخر می نماید و می بالد و یکی از مقصد های توریستی مهم در جهان است. در اینجا فهرستی از ده مکان بسیار زیبا برای بازدید در کشور ویلیام تل آورده شده است.

در سوئیس، پیدا کردن مکانی که دوست داشتنی نباشد سخت است - میشل بچمن

سوئیس زادگاه جهانگردی زمستانی است و به نظر می رسد که ترکیب شدیداً هارمونیکی از چشم انداز ها تقریباً خیالی، سنن آلپی و زرق و برق های شهری است. سوئیس به عنوان یک منطقه زیبا و خوش چشم انداز است که به وسیله مادر طبیعت مورد لطف قرار گرفته است . یک کشور محصور در خشکی کوچک است که در فهرست آرزوی هر مسافر مشتاقی واقع شده است. اما چرا نه؟ این کشور گزینه های بی شماری را برای دیدن و انجام دادن به وسیله همه نوع جهانگردی، فراهم می نماید. برای بینندگان، این کشور کمتر از بهشت نیست. برای افراد ماجراجو، آن مرکز ماجرا و حادثه است و برای عکاسان، هیچ مکانی بهتر از این نمی تواند روی سیاره وجود داشته باشد و برای دوست داران شکلات، آن شیرین ترین مقصد تعطیلات در جهان است.

ده مکان بسیار زیبای سوئیسی برای بازدید :

جنگل های آلپی، دریاچه های خیره کننده، مراتع سبز، معماری جسورانه و برترین هنر مدرن. سوئیس به همه اینها می بالد و فخر می نماید. این کشور از لحاظ زیبایی کاملاً بی نظیر است. این مقاله فهرستی از ده مکان بسیار زیبا را برای بازدید در سوئیس که به شما یاری می نماید تا برای سفر خود به سوئیس برنامه ریزی بکنید، آورده است.

سانکت :

این مکان یک ضیافت و جشن مطلق است؛ هم برای چشم و هم برای شکم. استان سانکت در شمال شرقی سوئیس، یک مکان ایده آل برای دوست داران طبیعت و دوست داران غذا است. سانکت یکی از برترین چشم انداز ها روستایی برای گرفتن عکس در سوئیس است که به وسیله پریپل هایی احاطه شده است و آن را بهشتی برای کوه نوردان ساخته است. مسیرهای پیاده روی فراوانی در این منطقه وجود دارند اما کسانی که تمایل زیادی به فعالیت ندارند می توانند از ماشین های کابلی برای رفتن به قلل بعضی از کوه های مهم استفاده بکنند. چیزهایی که شما نمی توانید از آنها بگذرید ساختمان های سنتی با نماهایی با رنگ مداد هستند که بسیاری از آنها همان کافه های خانگی، نانوایی ها، مغازه های پنیر و رستوران های شگفت آوری هستند که غذاهای محلی مختلفی را ارائه می دهند که دهان را به آب می اندازند.

از قلم نیاندازید : سانکت به خاطر پنیرهای خود مشهور است. از یکی از کارخانه های پنیر محلی بازدید کنید (تور راهنما نیز وجود دارد) و فراوری پنیر را دیدن کنید.

تیسینس :

یک تجربه کاملاً ایتالیایی در کشور سوئیس - این چیزی است که دورترین استان جنوبی سوئیس یعنی تیسینس ارائه می دهد. آن یک ترکیب عجیب و غریب و آمیزه ای از عشق و شور ایتالیایی و خونسردی سوئیسی است. این استان یا بخش به خاطر بسیاری از چیزهای ایتالیایی نظیر آب و هوایی ایتالیایی، غذای ایتالیایی، نوشیدنی های ایتالیایی، زبان ایتالیایی، معماری ایتالیایی و حتی سبک ایتالیایی به خود می بالد. اما قبل از این که بیش از حد غرق ایتالیایی های آن مکان شوید، باید به شما بگویم که اینجا سوئیس است که هرگز هایدی اشاره ای به آن ننموده است. دریاچه های زیبا با آب های شفاف بلوری، دهکده های دره ای پراکنده و کوهستان های باابهت - اینجا مکانی ایده آل برای کسانی است که آرزوی تجربه آرامش روستایی را دارند.

از قلم نیاندازید : بلانزونا، مرکز این بخش، شهر قلعه ای ابهت و الهام بخش به جا مانده از قرون وسطی است. از سه قلعه و بازار قدیمی در شهر بازدید بکنید که یک میراث جهانی ثبت شده در یونسکو است.

لوسرن :

لوسرن درست در منطقه مرکزی سوئیس واقع شده است و یک شهر کوچک و از لحاظ زیبایی و افسانه ها و روایات بی نظیر است. پس این شهر روشن فکر نوستالژیک، به جلوه عایدی و در قرن نوزدهم افراد تأثیر گذاری همچون ملکه ویکتوریا و گوته در خصوص آن صحبت کردند. این شهر با کوهستان های باشکوه احاطه شده و با دریاچه لوسرن تزیین شده است و یک مقصد ایده آل برای مشتاقان پاراگلایدر است.

بازدید کنندگان مطمئن هستند که از ظاهر واقعی شهر، بهره و لذت خواهند برد یعنی از پل های مسقف، تفرجگاه های کنار آب و خانه های شگفت آور به رنگ آب نبات. تمام این چیزها این شهر را یک الزام برای مقصد جهانگردی ساخته است. علاوه بر آن، این شهر معروفیت فراوری بعضی موسیقی های واقعاً ملودیک را به مدت طولانی دارد. اما آیا بیش از حد به وسیله مغازه های متعدد که مارک تواین آنها را به صورت زرق و برقی از نوع سوغات توصیف نموده است، وسوسه نمی شوید.

از قلم نیاندازید : اگر دوست دارید که با کشتی به مکان های مشهور کوه ریگی و علف زار روتلی سفر کنید، لوسرن جایی است که می توانید از آنجا آغاز بکنید.

اینترلاکن :

این بخش، وسط یک موقعیت ایده آل از دو دریاچه آلپ یعنی تان و برینز واقع شده است. اینترلاکن به درستی مرکز ماجراجویی سوئیس نام گرفته است. این شهر خوش چشم انداز که باعث شده چشم انداز ها کوه، پشت سر فضاهای محدودی از هتل های بزرگ در دوران ویکتوریا قرار گیرند، امروزه به بهشتی برای ماجراجویان تبدیل گشته است. به هنگام انجام ورزش های ماجرا جویانه، آسمان محدود می گردد - پاراگلایدر سواری، پرواز با گلایدر، پریدن با طناب از ارتفاع، قایق سواری در رودخانه، کایاک سواری، صخره نوردی، قایق رانی، دوچرخه سواری در کوهستان، چتر بازی، اسکی، تخته سواری روی برف، سورتمه سواری، سورتمه سواری در شب، اسکیت سواری در یخ - فقط نام ببرید و آن را انجام دهید. علاوه بر این، آن یک پایگاه فوق العاده برای کشف سوئیس مرکزی یعنی برنیس اورلاند، است.

از قلم نیاندازید : سوار یکی از قطارهای کوهستان شوید تا چشم انداز ها بسیار دلربای آلپ در سوئیس را ببینید. علاوه بر سوار شدن، اغلب یک بلیط رفت و برگشت و یک نوشیدنی در یکی از رستوران های کوهستان نیز همراه آن است.

زرمات :

یکی از مشهورترین مقصدهای تعطیلات در کشور است. زرمات دهکده بدون خودروی سوئیس است و در بخش والایز واقع شده است. این منطقه به خاطر زیبایی طبیعی مسحور کننده خود مشهور است و به خاطر داشتن یکی از ظریف ترین نمونه های توپو گرافیک یعنی ماترهورن، یک تکسنگی بزرگ که همچون باله کوسه در بالای دهکده بیرون آمده است، به خود می بالد. یکی از عمومی ترین مامن های پیاده روی، اسکی و کوه نوری زرمات سوئیس و چشم اندازهای خیره کننده آن، سالانه هزاران جهانگرد را جذب خود می نماید.

از قلم نیاندازید : منطقه اسکی زرمات معروف به بهشت یخچالی ماتر هورن، بزرگ ترین و بلندترین منطقه اسکی تابستانی در کل اروپا است. آن 300 روز سال باز است و هم چنین دارای مرتفع ترین ایستگاه راه آهن کوهستانی در اروپا است.

منبع: راسخون
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1900

به "ده مکان بسیار زیبا در سوئیس (1)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده مکان بسیار زیبا در سوئیس (1)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید