یاری های علی کریمی به گیلانی ها رسید

به گزارش صنایع 90، نخستین محموله یاری های جادوگر فوتبال آسیا برای بیمارستان های استان گیلان به شهر رشت رسید و در انبار دانشگاه علوم پزشکی گیلان تخلیه شد.

یاری های علی کریمی به گیلانی ها رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، شیوع ویروس کرونا در گیلان هم زمان با سایر نقاط کشور باعث اختلال در زندگی عادی مردم شده و در این بین زندگی بعضی را بیش از سایرین تحت الشعاع قرار داده است؛ از کارگران روزمزدی که به ناچار بیکار شده تا پزشکان و پرستارانی که با کمبود لوازم بهداشتی روبرو شدند.

محمدحسین قربانی با اشاره به حمایت سخاوتمندانه خیرین از همنوعان خود در گیلان اظهار کرد: شیوع گسترده ویروس کرونا باعث شده هم وطنانمان در اقصی نقاط کشور و همچنین در خارج از مرزهای ایران خواستار یاری به گیلان شوند.

وی با بیان اینکه ستاد راهنمایی یاری های مردمی جهت برطرف بحران سلامت استان گیلان توسط چند تن از پزشکان برجسته گیلانی تشکیل شده است، اضافه کرد: گیلانیان بسیاری از اقصی نقاط کشور و دنیا با بنده تماس برقرار گرفته و یاری های نقدی و غیر نقدی شان را به همنوعان خود در استان اهدا نموده و بعضی از گیلانیان نظیر علی کریمی نیز آمادگی خود را برای اهدای یاری های نقدی و غیر نقدی اعلام کردند.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با تأکید بر تنظیم عادلانه یاری های مردمی در ستاد راهنمایی یاری های مردمی توضیح داد: یاری های مردمی در ستاد راهنمایی یاری های مردمی بر اساس نیازسنجی ها بین مراکز درمانی استان گیلان به صورت عادلانه توزیع می شوند.

پیش ازاین مجتبی پوربخش مجری گیلانی شبکه تلویزیونی کشورمان خبر از کوشش علی کریمی و حضور در کوی و برزن های تهران برای تهیه لوازم حرفه ای پزشکی و بهداشتی نظیر ماسک N95، گان، عینک، دستکش و مواد ضدعفونی اطلاع داد.

نخستین محموله یاری های علی کریمی برای بیمارستان های استان گیلان شامل ماسک، دستکش، گان و محلول ضدعفونی شامگاه آدینه به رشت رسید و در انبار دانشگاه علوم پزشکی گیلان تخلیه شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 871

به "یاری های علی کریمی به گیلانی ها رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری های علی کریمی به گیلانی ها رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید