پیشنهاد رسمی AFC؛ برگزاری دیدارهای مرحله گروهی در قطر، انتخاب زمین بی طرف برای مراحل نهایی

به گزارش صنایع 90، یک عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا ایده اصلی این نهاد برای برگزاری دیدارهای فصل جاری لیگ قهرمانان را بیان کرد و از برگزاری مسابقات گروهی در قطر اطلاع داد.

پیشنهاد رسمی AFC؛ برگزاری دیدارهای مرحله گروهی در قطر، انتخاب زمین بی طرف برای مراحل نهایی

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، این عضو AFC به خبرگزاری آلمان (DPA) گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه ویدئویی با اعضایش که امروز (چهارشنبه) برگزار می گردد، قطر را به عنوان تنها کشور شایسته برای میزبانی از دیدارهای به جامانده مرحله گروهی لیگ قهرمانان در منطقه غرب این قاره معرفی می نماید.

این منبع موثق در کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه داد: انتخاب قطر به دلیل برخورداری از استادیوم هایی با تهویه مطبوع بسیار عالی است که امکان برگزاری رقابت ها در هوای گرم را فراهم می نماید. دیدارهای مراحل نهایی نیز در زمین بی طرف پس از ارزیابی شرایط ویروس کرونا در کشورهای موردنظر و امکان سنجی حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز پیش از این در مصاحبه های رسمی اش از قطر به عنوان تنها نامزد میزبانی دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان در منطقه غرب نام برده بود.

AFC امروز درباره نحوه و زمان از سرگیری دیدارهای فصل جاری لیگ قهرمانان که به خاطر شیوع ویروس کرونا متوقف شد، با فدراسیون های فوتبال دارای نماینده در این رقابت ها به بحث و گفتگو می پردازد. کنفدراسیون فوتبال آسیا مصمم است پس از جلب نظر موافق اعضایش دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان را در مناطق غرب و شرق در ماه آگوست (مرداد) به سرانجام رساند. برگزاری این دیدارها در یک کشور و حذف مسابقات رفت وبرگشت گزینه پیشنهاد AFC در جلسه امروز است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 956

به "پیشنهاد رسمی AFC؛ برگزاری دیدارهای مرحله گروهی در قطر، انتخاب زمین بی طرف برای مراحل نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد رسمی AFC؛ برگزاری دیدارهای مرحله گروهی در قطر، انتخاب زمین بی طرف برای مراحل نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید