ورود چین به رقابت 5G با استریم زنده سه بعدی و 8K ماراتن 30 هزار نفری

به گزارش صنایع 90، در حالی که اپراتورهای موبایل و بی سیم ایالات متحده و کره جنوبی شبکه های تجاری 5G خود را راه اندازی کردند؛ کریرهای چینی هنوز درگیر ارزیابی و تنظیم زیرساخت های خود برای راه اندازی 5G هستند.

ورود چین به رقابت 5G با استریم زنده سه بعدی و 8K ماراتن 30 هزار نفری

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به نظر می رسد در چین یک آغاز بزرگ برای استفاده از 5G ضروری است؛ آغازی که اپراتور چینی یونیکام می خواهد با راه اندازی یک شبکه 45 کیلومتری 5G برای استریم زنده 360 درجه و 3D 8K ماراتن 30 هزار نفری رقم بزند.

اپراتور یونیکام این مسابقه و ماراتن بزرگ در شهر چونگ کینگ را با هشت دوربین Insta360، هفت دوربین ایستاده 8K 3D و یک دوربین در حال حرکت 360 درجه پوشش تصویری داده است.

در محیط های واقعیت مجازی و با هدست VR می توانید در جهت های مختلف از جمله بالا و پایین به مارتن برگزار شده نگاه کنید یا سر خود را در جهت های مختلفی چرخانده تا گوشه های دیگری از این ماراتن را مشاهده کنید.

در مرورگر وب، می توانید روی فیلم زوم و تصاویری خاص با وضوح بالا ببینید. هریک از لنزها با سرعت 120 مگابیت بر ثانیه تصاویر را استریم نموده که در مجموع هشت دوربین می توانند تصاویر را با سرعتت یک گیگابیت بر ثانیه استریم نمایند.

آینده VR با 5G

این سرعت برای شبکه های 4G LTE چالش برانگیز است و فقط توسط یک دستگاه 5G و سرعت دانلود چند گیگابیتی میسر می گردد. احتمالا، یک گوشی موبایل 5G به تمام ورودی های دوربین ها دسترسی داشته و می تواند با به سرعت میان ان ها سوییچ کند.

از آن جایی که هنوز کشور چین هیچ دستگاه 5G مصر ف نماینده ای ندارد؛ فیلم استریم زنده ماراتن 5G با تلویزیون های ماهواره ای همگام سازی شده و برای بینندگان ارسال می گردد. استریم زنده فقط خروجی یک دوربین را نشان می دهد.

بینندگان چینی این فرصت را داشتند که تصاویری تمیز و با وضوح بالا در استریم زنده مشاهده نمایند. این استریم بدون هیچ گونه تاخیر و با سرعت و انعطاف پذیری بالایی پخش شده است.

در این لینک می توانید مارتن دوی برگزار شده را در مرورگر وب و به طور 360 درجه مشاهده کنید. مشاهده چند دقیقه ای از یک پخش زنده چهار ساعته مبتنی بر 5G کافی است تا شما حس کنید نسل پنجم شبکه های موبایل چه آینده ای برای VR رقم خواهد زد.

این فیلم را می توانید با هدست یا عینک VR به طور سه بعدی یا در مرورگر وب حالت دو بعدی تماشا کنید.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 437

به "ورود چین به رقابت 5G با استریم زنده سه بعدی و 8K ماراتن 30 هزار نفری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود چین به رقابت 5G با استریم زنده سه بعدی و 8K ماراتن 30 هزار نفری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید