واکسیناسیون سراسری در اندونزی با واکسن چینی کرونا

به گزارش صنایع 90، تهران (پانا) - رییس جمهوری اندونزی گفت که این کشور آسیای جنوب شرقی از انتها امسال میلادی (2020)، کارزار واکسیناسیون گسترده ویروس کرونا را شروع می نماید.

واکسیناسیون سراسری در اندونزی با واکسن چینی کرونا

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش ایسنا، جوکو ویدودو، رییس جمهوری اندونزی گفت که برنامه ریزی برای توزیع واکسن در سرتاسر این مجمع الجزایر شروع شده است.

در صورتی که سازمان غذا و داروی اندونزی (بی پی اوام) دارو را تایید کند، این کشور 270 میلیون نفری از جمله اولین کشورهای دنیا خواهد بود که در مقابل کووید-19 واکسینه می گردد.

ویدودو گفت: پیش بینی می کنیم که فرایند واکسیناسیون تا سرانجام سال جاری و پس از یک رشته آزمایش های سازمان غذا و دارو، شروع گردد.

اندونزی با حدود 15 هزار مورد مرگ بر اثر کووید-19 و 450 هزار مورد ابتلا، در میان کشورهای جنوب شرق آسیا متحمل بیشترین آسیب از ویروس کرونا شده و ماه هاست کوشش می نماید تا ویروس را مهار کند.

به گزارش ایندیپندنت، قرار است از واکسن های تولیدی شرکت های چینی سینوواک و سینوفارم، در مراحل اولیه برنامه واکسیناسیون سراسری اندونزی استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1345

به "واکسیناسیون سراسری در اندونزی با واکسن چینی کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون سراسری در اندونزی با واکسن چینی کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید