هشدار رانگنیک به پوگبا؛ منچستریونایتد نباید سعی کند بازیکنی را برای ماندن متقاعد کند

به گزارش صنایع 90، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در مورد شرایط هافبک فرانسوی این تیم و آینده حرفه ای او سخن گفت.

هشدار رانگنیک به پوگبا؛ منچستریونایتد نباید سعی کند بازیکنی را برای ماندن متقاعد کند

به گزارش خبرنگاران، رالف رانگنیک که به تازگی راهنمایی منچستریونایتد را به طور موقت تا سرانجام فصل جاری برعهده گرفت، در خصوص شرایط کنونی پل پوگبا و آینده حرفه ای او صحبت کرد، بازیکنی که به علت مصدومیت در حال حاضر در دبی امارات مشغول ریکاوری خود است. هافبک شیاطین سرخ که اخیراً در تمرینات تیم ملی فوتبال فرانسه از ناحیه عضلات ران پای خود دچار مصدومیت شد، گفته می گردد در حدود سه ماه قادر به همراهی منچستریونایتد نخواهد بود.

سرمربی آلمانی منچستریونایتد در آستانه ملاقات امشب (شنبه) شاگردانش مقابل نوریچ سیتی در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس با اشاره به ریکاوری پوگبا در دبی گفت: باشگاه هایی که پیش از این من در آنها کار نموده ام، همواره سعی می کردند اطمینان حاصل پیدا نمایند که فرایند درمانی و ریکاوری بازیکن در خود باشگاه انجام گردد. من می توانم بگویم که دپارتمان پزشکی باشگاه منچستریونایتد واقعاً خوب است و روینمودهای مختلفی نسبت به توانبخشی بازیکنان دارد.

وی اضافه کرد: نمی خواهم بازیکنان ریکاوری خود را در خارج از کشور یا هر جای دیگری انجام دهند، اما تصمیم در خصوص ریکاوری پوگبا قبل از آمدن من به این باشگاه گرفته شده بود. من با دکتر استیو مک نالی و رابین سادلر در دپارتمان پزشکی باشگاه صحبت نموده ام و به این نتیجه رسیده ایم که در آینده اگر بازیکنی مصدوم شد که امیدوارم آسیب های طولانی مدتی نباشد، می خواهم فرایند ریکاوری در خود باشگاه انجام گردد.

پوگبا که قرارداد فعلی اش در سرانجام فصل جاری به سرانجام می رسد و هنوز قراردادش را با این باشگاه ترک ننموده، ممکن است در سرانجام فصل از این تیم جدا گردد. مینو رایولا مدیر برنامه های این هافبک فرانسوی ماه گذشته گفته بود که پل ممکن است به مقصد باشگاه هایی همانند یوونتوس و رئال مادرید، اولدترافورد را ترک کند.

رانگنیک در خصوص آینده حرفه ای این بازیکن هم گفت: بازیکنان باید بخواهند برای باشگاه بزرگی همانند منچستریونایتد بازی نمایند و بمانند. اگر بازیکنی نمی خواهد برای باشگاهی همانند منچستریونایتد برای بلند مدت یا میان مدت بازی کند، من فکر نمی کنم منطقی باشد که او را متقاعد کنیم که نظرش را تغییر دهد.

وی توضیح داد: منچستریونایتد باشگاه بزرگی با چنین حمایت فوق العاده ای از سوی هوادارانش است، من فکر نمی کنم کسی در باشگاه باید سعی کند بازیکنی را متقاعد کند که بماند اما از طرف دیگر باید صبر کنیم و ببینیم چه می گردد. چند روز پیش تلفنی در حدود 15 دقیقه با پوگبا صحبت کردم. ابتدا او باید از مصدومیت رهایی یابد و به لحاظ فیزیکی کاملاً آماده باشد، بعد با تیم تمرین کند و سپس باید ببینیم که در کجا ایستاده ایم و تیم تا آن موقع چگونه پیشرفت نموده است.

سرمربی شیاطین سرخ در سرانجام گفت: پل می تواند بازیکن مهمی باشد، اما این در خصوص سایر بازیکنانی که در اختیار داریم هم صدق می نماید و من فقط مربی پل پوگبا نیستم، مربی سایر بازیکنان نیز هستم و جاه طلبی من این است که آنها را بهتر کنم. بهبود تک تک بازیکنان هم تنها با بهبود عملکرد کل تیم امکان پذیر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1949

به "هشدار رانگنیک به پوگبا؛ منچستریونایتد نباید سعی کند بازیکنی را برای ماندن متقاعد کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار رانگنیک به پوگبا؛ منچستریونایتد نباید سعی کند بازیکنی را برای ماندن متقاعد کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید