نیروی انسانی بزرگترین سرمایه جهاددانشگاهی است

به گزارش صنایع 90، خبرنگاران/کردستان رئیس جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه جهاددانشگاهی بوده است، گفت: باید با بهره گیری از نیروهای توانمند و فعال جهاددانشگاهی بتوانیم استان را در جهت رشد و پیشرفت کمک دهیم.

نیروی انسانی بزرگترین سرمایه جهاددانشگاهی است

اکبر اسدی، امروز، در مراسم گردهمایی انتها سال پرسنل جهاددانشگاهی استان، با تبریک فرارسیدن سال نو اظهار کرد: با فراسیدن فصل بهار تغییر و تحول در طبیعت برای همگان ملموس و نمایان می گردد، ما نیز با این نو شدن طبیعت باید با تغییر و تحول درونی در جهت بهتر شدن خود و جامعه گام های اساسی برداریم و با درس گرفتن از برنامه های یکسال گذشته فعالیت های مثبت و شاخصی را برای سال نو برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی استان کردستان در طول سال 1400 با همدلی و همکاری جهادگران پیروزیت های بسکمک را کسب نموده است، اضافه کرد: اجرای طرح اشتغال کمیته امداد، برگزاری آزمون های استخدامی و.... در روزهای انتهای از جمله فعالیت های پیروز جهاددانشگاهی استان کردستان بوده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان، جهاددانشگاهی را یک نهاد انقلابی با ظرفیت های بسیار متنوع در حوزه های مختلف دانست و بیان نمود: همکاران جهاددانشگاهی با بهره گیری از این ظرفیت ها باید زمینه رشد و اعتلای این نهاد انقلابی را در استان فراهم نمایند و سرمایه های مادی و معنوی جهاددانشگاهی را ارتقا بخشند.

وی حسن خلق، نظم و انضباط، همدلی و همکاری را لازمه فعالیت در جهاددانشگاهی ذکر کرد و ادامه داد: در سایه حفظ این شاخصه های متعالی امروز شاهد رشد و پیشرفت این نهاد انقلابی در حوزه های مختلف علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی هستیم.

اسدی با اشاره به اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه جهاددانشگاهی بوده است، اضافه کرد: امیدواریم با بهره گیری از نیروهای توانمند و فعال جهاددانشگاهی بتوانیم استان را در راستا رشد و پیشرفت کمک دهیم.

وی اعتماد عمومی را یکی دیگر از اولویت های جهاددانشگاهی استان کردستان دانست و یادآور شد: برای کسب اعتماد عمومی باید کوشش بیشتری صورت گیرد و کارهای مهم و مؤثری در استان انجام گردد. لازم به ذکر است؛ در ادامه معاونان فرهنگی، پشتیبانی، آموزشی و پژوهشی جهاددانشگاهی کردستان گزارش عملکرد یک ساله خود را ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 2073

به "نیروی انسانی بزرگترین سرمایه جهاددانشگاهی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروی انسانی بزرگترین سرمایه جهاددانشگاهی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید