ناوگان دریایی روسیه وارد اقیانوس هند شد

به گزارش صنایع 90، خبرنگاران : سخنگوی ناوگان دریایی روسیه در اقیانوس آرام اعلام نمود نیروی واکنش سریع این کشور با عبور از تنگه ملکه وارد آب های اقیانوس هند شده است.

ناوگان دریایی روسیه وارد اقیانوس هند شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران سخنگوی ناوگان دریایی روسیه در اقیانوس آرام در مصاحبه با ریانووستی توضیح داد؛ نیروی دریایی واکنش سریع روسیه که به سوی دریای مدیترانه در حال حرکت است از تنگه ملکه عبور نموده و وارد آب های اقیانوس هند شده است.

ناوگان دریایی روسیه شامل 6 فروند کشتی جنگی است. این ناوگان یک فروند ناوشکن در اختیار دارد که چندین فروند بالگرد را حمل می نماید.

وی اضافه کرد، کشتی های جنگی روسیه و نیروهای دریایی این کشور در جریان این سفر به ماموریت های روزانه و عادی خود شامل مانورهای جنگی و جستجو برای یافتن کشتی های جنگی دشمن ادامه می دهند.

قرار است نیروی واکنش سریع روسیه تا اواسط ماه می به دریای مدیترانه برسد. سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه پیش از این تاکید نمود، هدف اصلی از تشکیل و اعزام نیروی واکنش سریع این کشور به دریای مدیترانه، حمایت و حفاظت از منافع مسکو در منطقه خواهد بود.

نیروی دریایی روسیه به مکان های دقیق استقرار نیروی واکنش سریع این کشور اشاره ننموده است ولی روسیه پایگاهی دریایی در شهر جنگ زده طرطوس سوریه در اختیار دارد و از زمان شروع درگیری های داخلی در سوریه در مارس 2011 میلادی تا کنون بارها کشتی های جنگی خود را به این منطقه اعزام نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 536

به "ناوگان دریایی روسیه وارد اقیانوس هند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناوگان دریایی روسیه وارد اقیانوس هند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید