منطقه آزاد تجاری - گردشگری نوشهر در آستانه تصویب نهایی است

به گزارش صنایع 90، قاسم احمدی لاشکی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به کوشش های اجرا شده، جلسات مکرر و پیگیری های اجرا شده گفت: خوشبختانه خبرهایی خوبی هم زمان با سفر هیئت دولت و رئیس جمهور به مازندران اعلام خواهد شد.

منطقه آزاد تجاری - گردشگری نوشهر در آستانه تصویب نهایی است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا تعطیلات خرداد هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی اضافه نمود: ایجاد منطقه آزاد تجاری گردشگری نوشهر از خواسته های دیرینه منطقه غرب استان بوده که بسیار خوش بین هستیم تا در سفر مهرماه رئیس جمهور و هیئت دولت به مازندران نهایی گردد.

وی تأکید کرد: هم زمان با منطقه آزاد تجاری گردشگری نوشهر، دو منطقه دیگر در استان نیز در حال آنالیز است و به طور حتم هر سه منطقه با نوع کاربری منطقه آزاد شامل گردشگری، صنعتی و فناوری مورد ارزیابی و تصویب قرار خواهد گرفت.

این نماینده مجلس تأکید کرد: غرب استان مازندران پتانسیل فوق العاده و ویژه ای برای تصویب منطقه آزاد تجاری گردشگری دارد و به طور حتم تصویب این موضوع در سفر مهرماه رئیس جمهور به مازندران نشان از تدبیر دولت دارد و هم باعث فضای امید و نشاط اجتماعی- مالی منطقه غرب استان خواهد شد.

هیئت دولت 19 مهرماه به مازندران سفر می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 731

به "منطقه آزاد تجاری - گردشگری نوشهر در آستانه تصویب نهایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه آزاد تجاری - گردشگری نوشهر در آستانه تصویب نهایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید